als je het niet doet of een topsportstatus raad ik htc af. ga dan lekker privelessen nemen, kom je veel verder mee
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Heb jij meerdere paarden dan? En zijn er bij jullie wedstrijden door de week?
Maar ik start 2 paarden en rij er in totaal 4 
Althans wij hebben in het noorden Olympisch Steunpunt Noord Nederland (http://www.noordsport.nl) moet je een inschrijfformulier invullen, met de uren per week volgendsmij je aan de sport besteed en je uitslagen etc. Neem aan dat het zuiden ook wel zoiets heeft?!?
fempsie schreef:Haha, nou geloof me, ik rij nog maar L2Maar ik start 2 paarden en rij er in totaal 4
Nu eventjes 2, want eentje rijd mijn zusje in de vakantie zelf de hele week en eentje staat op het weiland maar die komt volgende maand ook weer terug.
Ik kan soms wel door de week starten, maar door school lukt dat vaak niet...
.
Stel dat ik geselecteerd wordt, dan wacht ik gewoon die info-avond af en mocht ik het dan toch niet willen kan ik altijd nog nee zeggen heb ik begrepen. Heb ik er in ieder geval weer een leuke ervaring bij
. Heb nogal een rotrooster gekregen en weet eigenlijk niet hoe ik alles moet gaan doen, als ik ook nog huiswerk moet maken.
En zeker met school zou het wel lekker zijn.. 
XMaaiike schreef:Elise95 schreef:Heb officeel besloten dat ik niet mee ga doen. Na al die verhalen vind ik het niet meer de moeite waard, gaat mij veel te veel tijd kosten. Wacht wel tot dat ik Z ben en ga bij het raboteam
dat is knap om te zeggen van dan ga ik bij het raboteam

, of het lukt