Onze nieuw pup

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-03 23:37

Mickey"]
[quote="tinkernikky"][quote="Margon schreef:
Echt vet schattig Lovers
Maar hoort dit niet bij LK???

sorry ik zat al te twijfelen mischien kan het verplaatst worden??naar LK..

Mijn excuus..
[/quote]
Dit hoort inderdaad op LK.
Wanneer je iets verkeerd geplaatst hebt, of je ziet dat iets verkeerd staat, stuur mij dan even eeb pb. Dan kan ik het meteen veranderen zodra ik de pb lees Knipoog
[/quote]

Dank je wel voor de uitleg ik zal het de volgende keer meteen doen..

sorry nogmaals voor het ongemak..

Monique

Myrna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 10:13

tinkernikky"]
[quote="Irritant"][quote="tinkernikky"]
[quote="Irritant schreef:
Ooooooooooooohhh!! Wat liefffff!! Wij hebben zelf ook 2 keer een rottweiler puppy gehad!! Die zijn zooooo leuk!! Lovers Helaas is de onze nu dood Verdrietig Hij is doodgegaan aan een hersenvliesontsteking Verdrietig
Maar hij was echt heel lief. Ik zou nu nog wel een rottweiler willen, mijn favo honden Knipoog

och wat zielug hoe oud was ze??
[/quote]

T was een hij Knipoog. Hij was pas 8 jaar geworden dus hij had nog zeker 2 jaar kunnen leven. Misschien wel meer want hij was echt levendig Onze vorige rottweiler was 10 geworden maar hem hebben we in moeten laten slapen omdat hij iets aan zn heup had en daar had ie continu pijn aan en dat konden we hem natuurlijk niet aan doen. De rottweiler die 8 jaar was geworden hebben we trouwens ook in laten slapen want er kon helemaal niets meer voor hem gedaan worden... Verdrietig
[/quote]

8 jaar zo oud is Loki ook geworden.
Die is dus gestorven aan een maag torsie(of zo iets een draai van de maag(niks meer aan te doen)...
Is onderweg naar huis in de auto gestorven( we zijn tig keer gestopt)
Maar helaas we konden niks voor haar doen zelfs een veearts niet.
We waren zo ver van huis(naar zee geweest)..
Veel verdriet hebben we er van we missen haar nog elke dag..
Als herindert aan haar..
Lieve Loki ik mis je zo.........................

[/quote]

Ik heb denk dat ik het gevoel wel ken.
Mijn hond is afgelopen zomer overleden. Wij gingen naar frankrijk zuid! en we nemen altijd onze hond mee. ik kan egt niet lang zonder me hondje. Benji (zo hete hij) was al een lange tijd stil niet hijgen van de warmte enzo. we dachten die slaapt gewoon en heeft nu niet veel last van de warmte vanwege de airco. Nadat we de grote weg afreden richting de camping zei me zus dat benji ineens raar begon te doen! ik wist toen al dat het niet goed was! Ik wist gewoon dat hij het niet zou halen. Wij meteen stoppen en hebben toen Benji uit de auto getilt. Hij lag daar heel stil op zijn kussen op de grond zijn tong hing er uit al best wel blauw en hij ademde niet. tenminste niet zichtbaar. We voelde nog of zijn hart klopte maar we wisten niet precies waar we eigenlijk moesten voelen. maar ons mam dacht nog dat ie wel leefde. ons pa heeft toen meteen alarm nummer gebelt we moesten naar het dichtbijzijnde dierenarts rijden. dus ik achter in de kofferbak waar benji normaal ligt en benji op de achterbank. wij rijden maar konden nergens dierenarts vinden, wij naar de politie en daar konden we bellen maar de dieren artsten waren er niet! eigenlijk viel er al veel niet meer toen benji was al zo goed als dood! De politie zeiden dat we naar de camping moesten gaan en daar nog proberen te bellen. op de camping aangekomen hadden we gebelt maar weer nam er niemand op. Dan maar naar de plaats verder konden we niks doen. deed die stomme vent nog zo moeilijk om onze plaats te geven terwijl we hadden gereseveerd. nou die vent merkte wel dak boos op hem was want ik heb hem vierkant uitgescholden. eindelijk kregen we dan onze plaats het was toen al laat 11 uur ofzo. Buren hebben geholpen met opzetten van de tent enzo! Benji heeft toen de hele nacht in de auto bij ons voor gelegen.. ik durfde hem namelijk niet in de tent te hebben want daar moesten wij slapen want ons kleine tentje was nog niet opgezet
De volgende dag is ons pa met benji naar de dierenarts gegaan. Daar zouden ze hem cremeren en in de as in de zee gegooid worden net als bij de andere honden daar gebeurde, we zouden nog een bericht thuis krijgen! ik heb het beste van me vakantie proberen te maken, was in het begin heel er moeilijk. Benji is overleden aan de warmte, hij had al een zwak hartje.
Ik mis hem nog steeds elke dag. bij het type van dit stuk heb ik ook zitten huilen

Sorry voor de mensen die er niet goed tegen kunnen maar ik ben nu wel blij dak het kwijt kon!
kan best zijn dat de zinnen niet helemaal kloppen maar daar hou ik me dan op het moment niet egt meebezig

nu hebben krijgen we 10 oktober een nieuw hondje! weer een boxer! voor de foto's moet je maar ff kijken bij "mu nieuwe hondje"

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-03 11:03

och wat een verhaal zeg...tjeeeee ik zou helemaal depri zijn tijdens mijn vakantie.....pffffffffff..

Maar gelukkig komt er nu een nieuwe liefde in je leven, ik ben benieuwd, zal even naarje pup kijken(tenminste staan er foto's bij?)..

gr mon

Myrna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 11:04

Ja er staan foto's bij