Wat een prachtfoto's en wat een gaaf dier. Echt super ook dat je vriend meegaat en ook met jou en je mooie hafje op de foto wil. Met je twee grote liefdes op de foto, echt super. Ik denk dat ik mijn vriendje ook maar eens lief ga aankijken...
Ik had op het andere topic HAW ook al gereageerd maar dat werd door de moderator weer verwijderd (ik had geen tips alleen maar complimenten haha). Moet toch nog even kwijt dat ik vind dat het er super uitziet, mooie haf, fijne ontspannen aanleuning en haar benen zitten er prachtig onder (niet meer op voor- of achterhand proberen te rijden en vooral niet je teugels inkorten, wellicht je handen nog iets heffen maar meer ook niet). En ik ben o zo benieuwd hoe je haar staart en manen zo mooi wit krijgt. Heb ook een haf en hoe ik ook was wit worden ze niet.
Aartje
Geplaatst: 07-08-11 18:46
Wat een leukerd zeg! Hij doet me erg een een haf denken van iemand die ik ken (Story) die eigenaar heet ook Chantal, hoe grappig is dat!? haha
TonyLover_
Geplaatst: 07-08-11 20:47
2, 4 en 7 vind ik mooi!
elsemiekeeee
Geplaatst: 14-08-11 18:37
ah super leuke foto's !
daphneM
Geplaatst: 14-08-11 20:19
aahw wat een heerlijke haflinger, dat korte pluizige voorplukje maakt heb zo eigenwijs....