Het ziet er weer ontzettend goed uit!! Die z1 ga je ook doorvliegen!
Suzanne F.
Geplaatst: 04-07-11 17:39
Nou ja........ tweede?????????????? Dat kan niet hoor......
Super meid, hij is echt geweldig! Anders las je even een pauze in en bereid je je rustig voor op het Z1. Voor het Z1 mag hij nog wat mooier bergop en wat meer oprichting tonen.
_Fieke
Geplaatst: 04-07-11 21:48
Ik zag je al telkens op twitter staan, toppie hoor! Heb je 1 keer zien losrijden, fijn paard gefeliciteerd met je resultaten En je moeder houdt ook wel van een feestje he, haha die ging als eerste samen met onze instructeur(Eric Hart) de dansvloer op Geweldig!
Mijn punten door de gehele week waren: (197, 191, 208, 201, 198, 198 en 205) en Finale : 201 en 198.
Suzanne: Aan de hand van de ARD-week en foto's geef ik je gelijk maar in de training heb ik hem wel meer opgericht en bergop. Wilde de druk dat niet gaan opvoeren op ARD. Heb ik wel af en toe bijgepakt met losrijden en dat deed ie super
Super gedaan, Saskia. Ik heb je helaas niet zien rijden, ik denk dat ik steeds andere tijden moest rijden. Zelfs bij de prijsuitreikingen heb ik je gemist.
De finale was zeker wel spannend met 2 mensen die allebei 0 punten hadden?
Milou
Geplaatst: 05-07-11 18:02
Wauw wat heb je toch een machtig gaaf beest onder je zeg. Ik bekijk al jullie topics en hij wordt alleen maar knapper en knapper, echt super! Veel succes gewenst in het Z en in de kampioenschappen.