Eerste keer thuis rijden met nieuwe aanwinst Courage!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 11:08

:~

Ja.. Toot! Ik ben fan!! Voor zo'n eerste keer vind ik het er al prima uit zien, jullie komen er wel. :D

immii_clarr

Re: Eerste keer thuis rijden met nieuwe aanwinst Courage!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 11:31

jemig gewoon eng hoeveel jouw paard lijkt op een obelisk die sinds een week bij mij op stal staat! t is dat die bij ons nog een heel klein kolletje heeft, maar echt precies t zelfde koppie en kwa type ook echt identiek en ook nog eens zo'n reus! :P

leuk paard hoor!

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 11:48

Mooi paard, nette combinatie.
ik denk dat het helemaal goed gaat komen, veel plezier!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 11:53

Op een aantal foto's van de draf vind ik het beeld er 'dwingend' uitzien. Ik weet niet hoe ik het moet verwoorden.
Een chagerijnig hoofdje en die opstandige staart bevestigt dat voor mij. Zodra de galop foto's komen, is je paard veel meer ontspannen en oogt losser in zijn lijf.

Verder zou ik je zadel even na laten kijken, lijkt niet helemaal goed te liggen zo vanaf de foto.

Wel een erg leuk dier, je rijdt hem netjes!

shirleyp
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 12:17

Wat is hij al compleet voor een grote vierjarige! Galop ziet er erg fijn uit!

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 13:24

Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Het valt me wel op dat het zadel in draf wat voorover kiept... misschien nog even naar laten kijken!

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-11 13:32

@zadel lees aub even pagina terug. :) Zadel is helemaal ok.

@danielle
er is niets dwingends aan hoor. :) Ja dat staartzwiepen doet hij erg veel. Als je hem gewoon aanraakt vliegt die staart al om je oren. Poetsen vindt hij dan ook niet zo fijn, vooral op de lichte stukken vacht is hij heel gevoelig. Het wordt wel minder, raak m gewoon veel aan en na een tijdje poetsen vind hij het niet meer zo vervelend, in het begin loopt hij heel de tijd te draaien, daarna blijt ie mooi stilstaan, alleen draait ie wel zn kop naar me toe. :') Tijdens het rijden schuift je been toch wel eens langs en mijn benen liggen nog niet helemaal stil, dus dan zwiept ie weleens. :)

@immii_clarr
Wat grappig haha! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 17:44

Ik lees nog steeds mee in het andere topic, maar kan het niet meer bijhouden: Jij hebt echt een geweldige keus gemaakt zo te zien, prachtig paardje, rijden ziet er al heel goed uit. Heel veel plezier samen :)

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 17:52

Ik zag meteen je topic voorbij komen en dacht dat moet ik zien! Hij is echt schitterend hoor Lioony! Succes meid. Ga zo ook even je ITP topic bekijken natuurlijk. Succes met je les van de week! Ik zou de aandachtspunten die mensen hier noemen aan horen. Je instructrice zal je wel de juiste aanwijzingen geven en daar zou ik na luisteren ;)

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-11 22:07

Klopt. Maar die aandachtspunten die hier naar voren komen zijn voor mij nogal vanzelfsprekende dingen om mee te beginnen dus dat komt allemaal wel goed. Eerst lekker met de basis bezig en dan zien we wel hoe het gaat lopen. :)
We hebben geen haast!