Minou van de Beekhoeve op wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marjoleinx

Re: Minou van de Beekhoeve op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-11 09:40

@El_Paso2009
Oke!Dat wist ik niet. Haha. Er is nog genoeg aan we aan moeten werken, dat weet ik wel! :)

marjoleinx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-11 09:51

estell__ schreef:
Ik weet niet of ik de punten onterecht vind... Ik denk dat je veel 5jes had en geen 7ens? Dan kom je al snel aan 156 punten. Je pony zal de basis beter moeten gaan beheersen. Ik zou hem als het zoveel spanning voor hem opleverd ook niet te vaak meenemen, hij is nog jong genoeg. Sleutel eerst thuis aan de basis en ga dan op concours :j

Na het galop gedeelte wordt hij inderdaad gespannen en dat kost je punten. Zonde, maar niet veel aan te doen op zo'n moment. Waar je wèl wat aan kan doen is het rijden van je oefeningen :j ik zie geen èèn correct gereden volte. Allemaal zijn ze ei-vormig of te klein. Probeer goede voltes te rijden bij E en bij B. Je middendraf, hij is opzich prima.. een 5'je denk ik? misschien een 6je... maar dùrf hem te rijden! En doe dit thuis ook vaak. Maar veeeel overgangen in ed draf en dan vooral naar VOREN.
Naar voren, 3 pasjes terug, naar voren, 3 pasjes terug. Ook in de galop kan dit heel erg goed!! :j

Ook je gebroken lijnen ogen veel te klein! Rijd een goede 5 meter, oefen dit super vaak thuis! Ook aanspringen in galop, zònde dat die de baan uitvliegt, erg makkelijk te trainen thuis! :j

Ik denk als jij je oefeningen secuurder rijd je punten omhoog zullen gaan.

Ja klopt. Ik ben het helemaal met je eens in wat je schrijft. Ik zal er goed aan gaan werken thuis. Alleen van dat we hem niet zoveel mee moeten nemen op wedstrijd, daar ben ik het niet mee eens. Als je ziet hoe goed ze nu vooruit gaat op wedstrijden is het eigenlijk alleen maar beter om haar mee te nemen. Ik bedoel, wij gaan niet alleen maar voor de winst, wij kijken ook naar het totaalplaatje..is er vooruitgang dit keer? Dan zijn wij tevreden. En ja, ik vond dat er zeker vooruitgang was afgelopen wedstrijd. :) Het kon allemaal vééél netter. Maar in Minou zie ik vooruitgang. En nu hebben we deze week weer thuis getrained, en je ziet gelijk al weer dat ze lekkerder in dr vel zit en een stuk fijner loopt! :j

Boender123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 11:04

hee marjolein :D

leuk topic ik zie zekker vooruitgang maar ik denk dat ze vooral ook meer gestresst is door de 1e keer buite ik weet beetje hoe minou is vooral als der weer wat nieuws is dan bleefje van alles op der maar tog vindt ik het wel knap hoor :)
ik hoop dat je meer topic's plaatst vindt het wel leuk om tezien :)
en doe petra de groetjes maar :o

marjoleinx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-11 11:22

@Boender123
Haha, Alesha! Wat leuk dat je op mijn topic reageerd! Ze is idd geen makkelijke! En ik denk dat er zeker nog meer topics gaan volgen! :) Ik zal de groetjes doen hoor!