Leuke foto's! Leuk om te zien dat het met jou merrie ook lekker loopt. Ik heb ook een paard bij Elise in training (Aafje, de bruine PRE-merrie). Ook van haar krijg ik steeds dit soort fijne plaatjes. Ik zeg topadresje!
En zadelmak is ze hoor dit is de derde keer onder het zadel
Vrijdag wordt als alles mee zit de vierde keer, dus we gaan het zien. Doet ze het goed, dan rijden we de zadelrubriek en wordt het te spannend voor haar, ach... dan rijden we gewoon niet moet wel leuk voor haar blijven. Wij zijn niet zo moeilijk hoor
Morgen lekker tutdagje met haar
@ zazaza, Lindy moet je even lief aankijken zij is mijn huisfotograaf en wilt Aafje vast ook nog wel even in actie shooten als ze haar goede fototoestel mee heeft
Blablabla11
Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-11 22:50
Hahahh geke fay en elis.. Toppie
en wel lief kijken dan he voor foto's en ja idd niet deze bagger mobiel kwaliteit haha
Wat een super gaaf dier zeg Hier ga je heeel veel plezier van krijgen! Hoe groot is ze? want ze ziet er al aardig groot uit!
Jo_Shakira
Geplaatst: 07-07-11 17:40
waauw lin word ecgt een topper
En wat heeft ze een mooi zadel die bruine Die wil ik ook hebben. Heb hem nu is het zwart maar wil een bruine:P
Supper mooie fayah
Blablabla11
Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-11 22:21
Mo0wtjee schreef:
Wat een super gaaf dier zeg Hier ga je heeel veel plezier van krijgen! Hoe groot is ze? want ze ziet er al aardig groot uit!
Ze is ong 152 of 154 morgen weet ik het zeker haha
Blablabla11
Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-11 21:49
Zooo we zijn weer thuis helaas 2 de premie maar elise heeft ook zadel rubriek gereden in de binnenbak voor 4 de keer onder het zadel eigenlijk natuurlijk gekkehuis maar ze deed het verbasend goed .. Wow zo gaaf en trots dat we Zij op hun foto s volgen