wauw wat een beauty ..Als ik ooit de kans krijg zou ik m ook GRAAG een keer voor m'n lens hebben. En wat rij je hem prachtig zeg, loopt echt als een trein..
oohhh ik zie dit topic nu pas van knappe Baloe Ten 1e: wat een gave foto's, ziet er erg goed uit Ten 2e: hij heeft een Tus kop erop staan Ten 3e: Heel veel succes op de Brabantse kampioenschappen zet hem op
listiglistje schreef:oohhh ik zie dit topic nu pas van knappe Baloe Ten 1e: wat een gave foto's, ziet er erg goed uit Ten 2e: hij heeft een tus kop erop staan! Ten 3e: Heel veel succes op de Brabantse kampioenschappen Ha Ha je kunt ook niet alles hier op bokt in de gaten houden he
bedankt voor jullie leuke en positieve reacties, ik heb ondertussen mijn zadel na laten kijken,Zadelmaker raadde me aan om het wat verder naar achter te leggen zodat baloe ook meer schouder vrijheid heeft, het zadel was verder nog perfect
zouden jullie het ook leuk vinden als Baloe in oktober op de cover van bit zou staan?Kijk op http://bitcoveractie.nl/covers/baloe/