@Dune: Dankjewel! Ik heb een Marylot hoofdstel, van www.goedhard.nl @Destination: Dankje. Haha. @Marriët: Haha ja eigenlijk wel he. @AniqueN: Dankje & PB. @Jorinda: Dankje! @Lizet: Marriët is goed hé! En dankje! @Sjors493: Dankjewel, heb ik gewonnen een keertje. En mijn paard houdt echt van treinen. Foto's van Carmen? @Bellarose: Dankje! PB. @Gypsy: Dankje! Haha ja, vanaf dag 1 dat ik haar had, was ze al treinengek. Hahaha Marriët.
Liez
Geplaatst: 28-06-11 20:24
Waaaauw ziet er heeeeeeeerlijk uit! oortjes naar voren, prachtig hoofdstel trouwens!
@isegrim: Haha, ach als je eenmaal wakker bent is het wel goed, maar het opstaan enzo, pfoeh!
@vizsla_love: Dankje! Het was inderdaad echt heerlijk zo vroeg. Toen we terug kwamen was het al super warm. En ik rijd niet met Dubarry's, dit zijn de laarzen van Eurostar, maar idd wel hetzelfde idee. Maar dezen komen wel van de ruitersportwinkel.
Waaw, wat een mooi paard en wat een mooie foto's! Je ziet er uit als een plezierruiter die het beste voor je paardje wil, superlief hoofdstel ook trouwens!