Wouter en Pom aan het springen!!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LarissaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 22:46

Sappos schreef:
Echt niet dat die pony is zielig is, kan heel prima springen maar besloot om als een hert over de hindernissen te gaan. Als het een groot paard was geweest in een cross en de ruiter hing zo naar achteren dan was het allemaal niet zo erg geweest? Pony staat nu waarschijnlijk zich heel mishandeld te voelen in de wei :=
Ze deden het super samen, volgende keer moet Wouter wel normaal springen he, anders krijg je weer bokt over je heen :') _O-

Als het een afsprong was niet nee :P
Maar bij een 'normale' cross hindernis is het best erg hoor ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 22:46

daNiielle_ schreef:
Je maakt een grapje?
Dat er 1 foto is waar ze zo meekomt...oke....maar het is gewoon op alle foto's.
Misschien eerst een training in 'hoe kom ik met mijn pony mee' ?
Helemaal niet verkeerd bedoeld, maar dit lijkt me totaal niet te bedoeling van het springen.
En als ze de pony niet zou hinderen hoor je mij niet klagen, maar met het volle gewicht aan de teugels is wel degelijk zielig!

Als dit photoshop is, complimenten daarvoor, lijkt behoorlijk echt.

same thoughts ja.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 22:47

Knollboll schreef:
Helaas kan ik niet lachen om de foto's van de shet..
Vind het echt enorm zielig hoe dat die in zijn mond getrokken wordt.
Het kan wel zo zijn dat die heel raar springt, maar spring dan niet
Foto's vanpom zien er leuk uit!

Vind ik ook. Hang dan idd een halstertouw oid om zn hals dat de ruiter zich daaraan vast kan houden.

Je moet er niet gek van staan te kijken als die shet straks niet meer springt. Kun je zeggen dat ie raar springt, maar alle paarden moeten het leren, zo'n kleine dus ook.

annmary

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 22:54

Volgens mij weet de pony wel redelijk hoe hij moet springen, tenminste, op sommige foto's is z'n beenhouding niet zo slecht. Dat ze gelanceerd wordt, dat kan gebeuren, maar als je dat al weet behoor je dan niet juist uit voorzorg in een goede verlichte zit te zitten, zodat dit niet gebeurt? Krijg bij foto 1 haast het idee dat ze er achterover af gaat kukelen...
Verder zien de foto's er leuk uit :)

Nienke96

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 22:55

2de plaats?
Dan deden ze zeker niet aan stijlpunten :=
ff oefenen met balkjes, zal mij ook niks verbazen als hij niet meer wil springen, dit doet hem pijn.

FromNorway

Re: Wouter en Pom aan het springen!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 23:01

_O-

Nee, wat een zielige pony zeg aaaaaaaaaah
Zie wel ergere dingen bij 'top' springruiters hoor, zo'n kleine meid die een beetje achterover hangt is nou niet bepaald mijn definitie van dierenmishandeling. En daarbij, ze zal vast geen uren per week springen...

Jette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 23:03

aardig blijven, ik denk dat het meisje ontzettend veel banketstaaf gehad heeft! (en anders wel de mensen aan de kant :P) de pony ziet er nou niet uit alsof hij mishandeld wordt en als ze zo springt (niet onaardig bedoeld!) zal ze het ook wel niet heel vaak doen

verder ziet het er wel te lachwekkend uit :D en ook de foto's van pom zijn gaaf! wel iets meer je handen meegeven :j

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 23:15

Jullie zien 4 foto's waarvan 2 extreem raar zijn en daarop kunnen jullie al baseren dat die pony het zo vreselijk slecht heeft. Rest van het parcours is prima gesprongen en nog vlot ook, pony stond voor de hindernis stil maar besloot toch als een kikker te springen...

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 23:16

Sappos schreef:
Jullie zien 4 foto's waarvan 2 extreem raar zijn en daarop kunnen jullie al baseren dat die pony het zo vreselijk slecht heeft. Rest van het parcours is prima gesprongen en nog vlot ook, pony stond voor de hindernis stil maar besloot toch als een kikker te springen...

4 foto's...hoeveel sprongen heeft een parcours? ;)
10...... goh dat betekend dat bijna de helft dus al zo ging. Nee, dan ben je goed bezig.

Overigens niks tegen de amazone, volgens mij is het gewoon een groot gebrek aan goede training!
Heeft niets te maken met een pony die als een raket gaat. In een goed aangeleerde (onafhankelijke!!!) springhouding, maakt het niet uit hoe je paard afgaat.

Jette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 23:19

daNiielle_ schreef:
Sappos schreef:

4 foto's...hoeveel sprongen heeft een parcours? ;)
10...... goh dat betekend dat bijna de helft dus al zo ging. Nee, dan ben je goed bezig.

Overigens niks tegen de amazone, volgens mij is het gewoon een groot gebrek aan goede training!
Heeft niets te maken met een pony die als een raket gaat. In een goed aangeleerde (onafhankelijke!!!) springhouding, maakt het niet uit hoe je paard afgaat.

nou je ziet nog regelmatig wat anders voorbijkomen

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 23:22

daNiielle_ schreef:
In een goed aangeleerde (onafhankelijke!!!) springhouding, maakt het niet uit hoe je paard afgaat.

En dat is inderdaad heel goed mogelijk op zo'n jonge leeftijd en een onervaren pony. Beetje onrealistisch vind je niet?

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 23:23

Bedenk het eens anders, wat doet een jong meisje op een onervaren pony?
Dat ook nog eens zo springt.
Vragen jullie om ongelukken?

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 23:23

ik kan er niet zo om lachen eigenlijk, wat als het fout gegaan was, meisje er achterover af gevallen was, had t meisje pijn/schrik. op deze manier van springen krijgt de pony natuurlijk een flinke klap op z'n rug en in z'n mond, als ie bij de helft van de hindernissen zo springt lijkt me dat er toch iets meer geoefend moet worden. misschien de wedstrijdjes maar even laten voor wat het is, en eerst balkjes draven/galopperen en zonder ruitertje springen tot pony minder hert-achtig over de hindernis gaat :+
de foto's van de fjord zijn een stuk netter, probeer iets minder op de hals te steunen, maar verder ziet het er goed uit hoor :)

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 23:25

daNiielle_ schreef:
Bedenk het eens anders, wat doet een jong meisje op een onervaren pony?
Dat ook nog eens zo springt.
Vragen jullie om ongelukken?

Misschien gaat het thuis wel goed, maar bracht het wedstrijdje net wat meer stress met zich mee :)*

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 23:27

Beetje jammer dat hier al zovaak is gezegt dat hij altijd zo springt, en dat het onderling was en het voor de pony dus geen nieuwe hindernissen waren.
Bizar dat iemand ook zo'n houding krijgt van stress, nooit meegemaakt.

Ik wil hier verder niet over doorzeuren.
Lijkt mij gewoon voor zowel ruiter als pony fijn om wat meer les te krijgen, en te leren hoe je meekomt op zo'n pony. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 23:38

HeleneDas schreef:
Ik vind dat sommige wel beetje overdrijven over de shet hoor...
Weet je wat ík jammer vind? Dat er zoveel mensen zijn die dit grappig vinden en er om moeten lachen.. |o

Eén hindernis, oké.. tweede, kan nog.. maar als je pony zo springt en het ruitertje compleet in tegenovergestelde houding op zijn rug zit, kun je je eens afvragen waar je in godsnaam mee bezig bent. :x

En bepaalde reacties van TS; grow up..

jesslam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 07:21

Geniaal!! Wat een lef om ze te plaatsen.... Heel bokt over je heen. Ik moet er nog steeds om lachen hoe clown Wouter dit even deed. Heerlijk.

HeleneDas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 07:27

KoudbloedKim schreef:
HeleneDas schreef:
Ik vind dat sommige wel beetje overdrijven over de shet hoor...
Weet je wat ík jammer vind? Dat er zoveel mensen zijn die dit grappig vinden en er om moeten lachen.. |o

Eén hindernis, oké.. tweede, kan nog.. maar als je pony zo springt en het ruitertje compleet in tegenovergestelde houding op zijn rug zit, kun je je eens afvragen waar je in godsnaam mee bezig bent. :x

En bepaalde reacties van TS; grow up..

Ik lach er om omdat ik de shet van ts vaker tegen kom met laatst bijv. obstakeltraining, hetzelfde meisje zat erop en toen sprong hij en zij gewoon normaal! En zoals sappos al zegt dat hij eerste stopte en dan ineens een sprong nam, dus volgensmij valt het allemaal wel mee lijkt me!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 07:30

Volgens mij is de pony onervaren en schijt zich zeven kleuren stront in de broek van angst (vandaar die gekke sprongen), ruiter is niet goed genoeg om hem te begeleiden...Geen geslaagde combi dus :n

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 07:46

Tammy_ schreef:
ik kan er niet zo om lachen eigenlijk, wat als het fout gegaan was, meisje er achterover af gevallen was, had t meisje pijn/schrik. op deze manier van springen krijgt de pony natuurlijk een flinke klap op z'n rug en in z'n mond, als ie bij de helft van de hindernissen zo springt lijkt me dat er toch iets meer geoefend moet worden. misschien de wedstrijdjes maar even laten voor wat het is, en eerst balkjes draven/galopperen en zonder ruitertje springen tot pony minder hert-achtig over de hindernis gaat :+
de foto's van de fjord zijn een stuk netter, probeer iets minder op de hals te steunen, maar verder ziet het er goed uit hoor :)

mee eens

jarytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 08:04

Tammy_ schreef:

Helemaal mee eens :j

Pomski

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-11 08:56

Overigens staat nergens dat de pony altijd zo springt, het is een super springer!!!
En het is al helemaal niet zo, dat deze pony 7 kleuren stront schijt, hij is voor de duivel niet bang!!!

Ik zal jullie uit jullie bezorgdheid halen, de pony staat in perfecte staat in het weiland, en zijn mond hoeken zijn ook nog heel *D

Op zeker dat deze pony gewoon blijft springen, hij is altijd over enthousiast!!!

En aangezien dit alles behalve dagelijkse kost was zal het allemaal wel meevallen!!!
Ik waardeer het ten zeerste als jullie nu in andere topics zielige paardjes op gaan zoeken!!!!

Pomski

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-11 08:59

Inderdaad, hij heeft geen benul hoe hij moet springen!!!!

Afbeelding

Afbeelding

jesslam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 09:02

Flying Wouter!

Cahill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 09:05

Hilarisch!!!! Is ze wel steeds blijven zitten???