dat omhoog springen zo niet maar het wisselen tijdens en na de aansprong doet LS soms ook
Je ziet toch dat jullie vooruit gaan en Benthe is en blijft een plaatje om naar te kijken. Nog eens een les bij de dril/zitlerares ( ) en dan op naar de volgende wedstrijd
Wauw wat heb jij een schitterend paard! Ziet er allemaal erg netjes uit en verbeterpuntjes zijn al genoemd, dus ik blijf alleen maar kwijlen om je paard
Super Titsia, jullie gaan zo te zien met sprongen vooruit! Ik vind die laatste foto wel machtig, zo laat ze zien dat ze veel power heeft, nu het alleen nog in goede banen leiden!
Ziet er fijn uit! Erg fraai dier. Volgens mij kan je je zit oefenen tot je een ons weegt en zal het niet veel verbeteren doordat je in een zadel zit wat helemaal niet bij jou lijkt te passen. Het duwt je helemaal uit ballans lijkt het wel. Zit je er lekker in?
Ik rij nu al bijna 5jaar met dit zadel en nog nooit heeft iemand me erop gewezen Is een passier gg extra en daar zit nu eenmaal weinig houvast in.. Dus ja ik zit er voor de rest erg lekker in
Cyta
Geplaatst: 27-06-11 11:16
Grrr!! Lekker dier Dat gaat helemaal goedkomen Titsia!
Wauw, kom je topic per toeval tegen Titsia, maar je hebt echt een super leuk paard aan Benthe!! Nu nog werken aan jou trotse houding, dan zal je eens zien!!
xEllennn
Geplaatst: 28-06-11 11:51
wow! wat heeft ze een mooie kleur! nog veel succes verder