Wat een leuke combinatie! Je kan er trouwens zelf ook nog prima op!
Laura01234
Geplaatst: 28-06-11 16:50
woow wat een super beest ;d
en leuk om te zien die 2
Eilinora
Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-11 13:07
Gwen09 schreef:
Wat een leuk stel zeg! En ze zijn ook super vooruit gegaan, klasse! Had ze haar officiele wedstrijd ook een winstpunt al gereden?!
ze heeft idd toen een winstpunt gereden,aankomende zaterdag hebben ze weer wedstrijd.
bedankt voor alle reacties! ik pas er idd zelf ook nog redelijk goed op maar ik doe het niet vaak,vooral nu winoa ook drachtig is kan ze het nog eerder zwaar gaan krijgen.
vivana
Geplaatst: 29-06-11 13:36
Ik vind dit ook súper en ben dan ook blij dat ik zelf 2 kindjes heb die ook rijden Waar ik ook zulke mooie foto's van kan schieten (behalve op wedstrijd, grrrr)
Wat gaan ze goed vooruit! En wat een schattig stelletje bij elkaar!
Anoniem
Geplaatst: 29-06-11 19:28
Wat een geweldige combi!
Suckerpunch
Geplaatst: 29-06-11 21:04
Mooie combinatie, altijd leuk om te zien hoe die kleine kinderen met die welshjes rondsturen. Ik vind jou ook niet mistaan op de pony, rij je er zelf wel eens mee?
hoe het kon dat ze laatste waren? geen idee...de ene jury is de andere niet. maar te zien aan het commentaar van hem dacht hij dat hij een hogere klasse jureerde ofzo..
''tegen de hand'' ''volgt niet de ruiterhand'' ''stelling'' ''lengtebuiging''
en weet ik wat nog meer....deze dingen kun je eigenlijk niet van een kind van net 8 verwachten. maar voor ons gevoel ging het goed en wij zien dat ze vooruit gaan samen dus erg vind ik het niet,volgende keer beter.
winoa is 1,21m hoog en ik ben 1,63m maar ik zal er niet al te vaak meer op stappen aangezien het kwa gewicht echt nog net gaat
Wat een schattige combinatie! Ik denk dat ze gewoon wat routine moeten krijgen met de wedstrijdjes en dat ze er vanzelf wel in zullen groeien hoor, daar zou ik echt niet mee zitten. Juryleden verwachten imo ook altijd best nog wel veel van zulke jonge combinaties!
Het is en blijft een jurysport, maar ik vind altijd bij de kinderen (en dan zeker zulke kleintjes bij de A/B-pony's) de boodschap ook wel duidelijk als er nét geen winstpunt wordt gegeven, zo rond de 176-178. Soms vind ik het jurycommentaar bij de ukkies wel heel streng, zoals de voorbeelden die je zelf aangeeft en dit kan voor zo'n kindje best vervelend zijn. Het is fijn als er bij de kleintjes opbouwend commentaar wordt gegeven, ook een kleine opmerking als "goed geprobeerd", "nog een beetje oefenen en dat lukt het vast", "leuke pony" e.d. kan heel motiverend werken.
vivana
Geplaatst: 07-07-11 18:14
Helemaal mee eens!! Ze moeten toch ergens beginnen! Zolang de pony niet de benen neem is het allemaal prima,stuurfoutjes zijn er om gemaakt te worden