Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ElineS schreef:Ik krijg bijna de neiging om zelf ook maar aan bitloos te beginnen haha. Mooi hoofdstel en ziet er netjes uit!

daNiielle_ schreef:Merkte vandaag ook alweer grote vooruitgang.
Het wijken en appuyeren ging opeens heel makkelijk!
Heb dus ook al wat meer oefeningen mee kunnen pakken vandaag.
Af en toe vertoont ze nog wel een beetje staak gedrag, vooral aan het begin. Maar goed... Dat zal ook grotendeels tussen de oren zitten en niet zomaar verdwijnen.

S_Evelyne schreef:Wauw dit ziet er echt super uit!
Ik heb zelf laatst ook op een paard gereden met zo'n hoofdstel, in het begin was het voor mij ook een beetje zoeken, maar later merk je er helemaal niks meer van dat er geen bit in hangt!
Lysette07 schreef:Vooral de laatste foto vind ik echt super leuk/mooi!
Fijn dat je dan zo'n goede oplossing hebt gevonden. (heb je eerste topic verder niet gelezen, maar toch)
Je beugels kunnen wel iets langer of niet?
Succes met jullie wedstrijd alvast!

[***] schreef:Ik ken er niks van maar ik vind het een heel fijn beeld geven!
Gewoon weer gaan trainen zoals je deed en dat komt weer helemaal goed denk ik
Dat zoekende is ook maar normaal denk ik, en mensen moeten met bit ook gewoon zoeken dus wat geeft het
En ik blijf het een prachtig hoofdstel vinden
Gowlan schreef:[***] schreef:Ik ken er niks van maar ik vind het een heel fijn beeld geven!
Gewoon weer gaan trainen zoals je deed en dat komt weer helemaal goed denk ik
Dat zoekende is ook maar normaal denk ik, en mensen moeten met bit ook gewoon zoeken dus wat geeft het
En ik blijf het een prachtig hoofdstel vinden
mee eens, ik ben ook niet bekend op dat gebied maar vind het er wel relaxed uitzien!