Wat doet ie het ook goeeeed, jeeetje!
Echt een lieverdje!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jaa, zal jullie op de hoogte houden met topics hoor!

Jaa, echt he! Sta echt versteld! Al dat grondwerk van te voren heeft wel zn vruchten afgeworpen zeg!
Jaaa, ontzettend!
Maar ook zo fijn dat het allemaal tot nu toe zo goed gaat! Juangi schreef:Safiera: Dankjewel voor je berichtje!Hij is nu 4, ik denk niet dat ie nog heel veel breder zal worden. Hooguit meer bespiering natuurlijk, want dat is wel erg iel... Ik rijd hem nu ook zo laag mogelijk, dus zal wat dat betreft ook anders ogen. Tenminste, als ik sommige foto';s vergelijk zie ik dat wel. Hmm, dus wel tekort? Want heb ze wat langer gedaan, maar dan zat ik echt te zwemmen in de beugels! Ik ken jouw profiel wel! Heb ik vaak opzitten kijken, omdat ik eerst niet wist wat ik kwa verhouding moest verwachten!
Dat is nodig aan vervanging/update toe eigenlijk! Ik ben gelukkig alweer wat afgevallen (sinds de foto in het eerste deel op mijn poown) en heb meerdere nieuwe foto's van mijn zusje op haar pony (+ op die van mij, maar dat past gewoon mooi). Op de foto's waar ik rijd, is mijn pony nog erg jong (1,41m en 3,5jaar), ik denk dat hij nog gegroeid is zelfs. Dat zegt tenminste iedereen die hem ziet. De foto van mij op de bruine pony is ook alweer 4-5 jaar oud denk ik
Al ben ik sinds die tijd nog geen 5 cm in hoogte gegroeid

Ziet er goed uit zo voor de eerste paar keer! En ik denk dat het qua lengte helemaal geen probleem is, zeker niet als hij straks wat meer getraind is en lekker veel body heeft gekregen, ik denk dat hij daar wel aanleg voor heeft
Inderdaad lekker voor jezelf blijven rijden, probeer je af te sluiten van het negatieve commentaar tenzij gegrond en onderbouwd en zelf goed op blijven letten wat jullie nodig hebben en leuk vinden! Geniet maar lekker van je gave dier
vivan schreef:Weetje hoe apart. Ik ben zelf 1.69 mijn pony is 1.35. En als ik eerlijk moet zijn vind ik mijn plaatje er beter uit zien dan de jouwe... Terwijl er tussen jullie minder zit...
Verder vind ik het een ontzettend leuke pony!

Jaa, echt een moppie is ie ook!
Jaa, dit is een Wintec vzh 500, op mijn vorige verzorpony had ik 17,5 inch wat voor mij te groot was, dit is nu 17 inch en past erg goed. Zal volgende keer eens kijken om de beugels langer te maken! Uiteindelijk wil ik ook een dresuurzadel, maar voor het inrijden wilde ik graag een zadel dat goed aan te passen is. En aangezien mijn volgende dressuur word, ben ik voor vzh gegaan. Okee, zal eens gaan kijken naar haar! Doet ze veel ijslanders? Geen idee of het ras laat rijp is! Maar aangezien het een barok ras is ga ik er wel vanuit. Bedoeling is om hem in de zomer/herfst door te rijden en dan in de winter een stop te houden. En daarna in de lente weer langzaam op te pakken.
Dankje!
Jaa, hij doet het zo ontzettend goed! Heeft wel een ontzettend fijn karakter, ontzettend werkwillig! Ik heb van tevoren ook niet heel veel met hem gelongeerd kwa trainen, omdat dat imo erg slecht is voor een jong ding. Aah, dat zal zeker lukken! 
vivan schreef:Weetje hoe apart. Ik ben zelf 1.69 mijn pony is 1.35. En als ik eerlijk moet zijn vind ik mijn plaatje er beter uit zien dan de jouwe... Terwijl er tussen jullie minder zit...
Verder vind ik het een ontzettend leuke pony!
).
maar verder gaat het toppie!

(Cap was geleend van mijn zusje...) Jaa, Briesje is ontzettend veranderd! Ben echt benieuwd hoe hij gaat uitgroeien
Dankjewel!
jaa, tijd gaat ongelooflijk snel! Kan niet geloven dat ik hem al bijna 1 jaar heb....

Wat gaaf een exmoor! Vertel eens meer! (mag ook via PB!) En jullie zijn natuurlijk meer dan welkom!
Vind het bij jullie (profiel_ helemaal niet zo gek staan! Ik zou niet zeggen dat jij 1.87 was en die rond de 1.50 hoor!