Ver beneden B?? Dan weet ik niet op welk niveau ik rij hoor met mijn paard Hij is erg gaaf! Je zadel ziet er ook wel heel comfortabel uit zeG! Verder ga ik mee met CalvinenGino
Ik heb idd wat problemen met mijn teugel lengte omdat ik niet te streng wil rijden en ik dus bang ben als ik mijn teugels korter doe ik hem heel de tijd in zijn mond zit te vervelen vandaar dat ik vaak (onbewust) eerder nog met waslijntjes rijd als met mijn teugels op maat
Niveau ver beneden B is omdat ik geen wedstrijden rijd en het dan moeilijk aan te geven is welk niveau je rijd omdat ik geen vergelijk heb met andere dus vandaar mijn eigen inschatting, ver beneden B
pris87
Geplaatst: 17-06-11 09:40
Wat een mooie foto's Wen! Jullie gaan goed voorruit!
Volgens mij moet gewoon iemand je stiekem inschrijven bij een onderlinge wedstrijd je voor een verassing mee nemen. En hup rijden maar Dan zal je is zien hoe goed jullie het doen!
Jet_Joey
Geplaatst: 17-06-11 09:43
Wat is het ook een prachtig paardje!! Leuk om te zien wat voor knappe paardjes het het toch worden na een paar jaar... Hij loopt lekker, ziet er mooi uit!! Ik zie die van mij nog als 3 jarige slungel aankomen, en nu is het zo'n beer!! (ook van FDP)
Als je je teugels korter maakt, moeten je handen wel mee naar voor en kun je veel minder makkelijk terugwerken wat je nu doet......Dus: Wel die teugels korter en je handen vóór de schoft plaatsen!
Wauw, super combinatie jullie Dat dekje is echt leuk
Dees1980
Geplaatst: 17-06-11 13:31
Wendy ver beneden B ??? Echt niet gewoon gaan starten jullie zijn er klaar voor !!!
elibeest
Geplaatst: 17-06-11 13:38
Wat een ontzettend leuk paardje, in een even zo leuk kleurtje (heb zelf ook een palomino-bonte, die nu 329 dagen drachtig is) Ziet er heel netjes uit, let er wel op dat je zoals ook al eerder door iemand aangegeven je handen meer draagt, dus echt netjes boven de schoft rijden. Als je ze zo laag zet krijg je snel de neiging m vast te zetten in de rug. Maar onderling B proefje moet zeker lukken
Mooie foto's meid, jullie kunnen het echt wel. Iedereen is het er blijkbaar over eens dat je best kunt starten, maar je moet het zelf wel durven natuurlijk. Onderling is zo gek nog niet, dan is het nog niet zo heel erg voor 't echie en kun je testen hoe jullie het ervaren.
Hij loopt natuurlijk niet altijd zo, maar op moment van deze fotos liep hij gewoon de sterren van de hemel ineens
Ja MRIIIS daar komt hij idd vandaan Zijn vader is Jack
Elise88
Geplaatst: 21-06-11 11:14
De fanclub heb je volgens mij al .. (zie de eerste reacties)
Het ziet er prima uit hoor, gewoon starten als jou dat leuk lijkt. Zie het ook als plezier en ervaring he! En jullie vormen een leuke combi die toch echt al wel B-waardig is.
Je mag zelf je handen iets meer dragen, denk dat het plaatje dan al meteen nóg beter is. Succes!