_Esther schreef:Gonzoo & Dixie!Je doet da goed ermee!
Dankje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Laura_x_ schreef:Ziet er netjes uit! Maar ik zou toch even op je tempo letten. Dit doet me heel erg denken aan mijn draver, qua tempo. Ik vind de draf toch wel erg 'hard' gaan, te snel voor ontspanning. (Nee, ik kan niet uitleggen). Probeer veel te schakelen in draf.
Dit doe ik tenminste met Violet (mijn paard).
Succes
wilmamiesen schreef:??
Wat ik echt niet begrijp: waarom zegt iedereen dat een paard netjes loopt als het ruggebruik zo armzalig is? Ik snap dat echt niet, waarom wordt dat niet op zijn minst benoemd? Daar staat of valt goed paardrijden toch mee??
wilmamiesen schreef:??
Wat ik echt niet begrijp: waarom zegt iedereen dat een paard netjes loopt als het ruggebruik zo armzalig is? Ik snap dat echt niet, waarom wordt dat niet op zijn minst benoemd? Daar staat of valt goed paardrijden toch mee??
LadyLisatje schreef:Ik zie nu pas je topic!
Ik zie op het filmpje dat je wel lang op het verkeerde been rijdt. En probeer op je poep te zitten in de galop en je pianohandjes. Maar verder heb je echt een mooie houding. Je ziet duidelijk wanneer dat je geld aan het zoeken zijt dat je houding direct veranderd (daar ben je ook ferm met je hiel aan het werken en niet met je kuit), dus mooi voor jou kijken en dan zit je echt trots! Die ontspanning komt wel!![]()
Véél succes er nog mee!
Silkaay schreef:LadyLisatje schreef:Ik zie nu pas je topic!
Ik zie op het filmpje dat je wel lang op het verkeerde been rijdt. En probeer op je poep te zitten in de galop en je pianohandjes. Maar verder heb je echt een mooie houding. Je ziet duidelijk wanneer dat je geld aan het zoeken zijt dat je houding direct veranderd (daar ben je ook ferm met je hiel aan het werken en niet met je kuit), dus mooi voor jou kijken en dan zit je echt trots! Die ontspanning komt wel!![]()
Véél succes er nog mee!
Haha, ja, heb ik veel voorheb ik dan zo'n erge pianohandjes, of heb je dat over de galop?
Kzal derop letten!
LadyLisatje schreef:Silkaay schreef:
Haha, ja, heb ik veel voorheb ik dan zo'n erge pianohandjes, of heb je dat over de galop?
Kzal derop letten!
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 9073_n.jpg
Hier zie je dat wel duidelijk. Of wel is het een momentopname!