Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
KoudbloedKim schreef:[***] schreef:@ KBK : Het gaat superDaarom ook dat ik dat nu zo plaats
Iedereen heeft wel eens slechte momenten en iedereen kan foute foto's maken ... Ik weet trouwens eigenlijk ook niet over welke stukjes je het hebt .. Foto 2 is bv. op commando (raar maar waar), dat uitdagen met de oren plat komt af en toe eens voor maar altijd meters van mij vandaan en hij loopt dan nooit naar mij toe ofzo (weet hij dat hij dat niet moet riskeren
) en wat er in het filmpje gebeurd doet hij normaal nooit, daarom dat ik zo blij ben dat ik het toevallig op film had
En verder gaat het prima met ons
Bedankt voor je bezorgdheid
Moet wel eerlijk zeggen dat ik het straf vind dat net jij er zeg maar spoken & enkel slecht in ziet, terwijl ik me meen te herinneren dat je recent een bepaald topic had, en dat het mij duidelijk lijkt dat dit puur voor de lol samengesteld is .. Dit zijn ook geen foto's van 1 dag ofzoMaar verder ben ik blij met elke reactie hoor, ik weet wel wat ik doe, dat heeft poon mijn ondertussen wel geleerd
![]()
Aan de rest: bedankt voor de leuke reacties allemaal!Heb er nog nooit zo snel zoveel gehad
![]()
Daarom ook even niet iedereen apart een reactie, dan ben ik morgen nog bezig
Ik bedoel het niet negatief..
Foto 4 bijvoorbeeld.. oren plat en hij duwt je gewoon heel dominant naar binnen.
Hij is daar de baas over jou en jij staat op dat moment onder hem en daar moet je voor uitkijken.
Ik heb dit met Kim mee gemaakt, maar ook met een kleinere pony kun je hier echt wel flinke problemen mee krijgen.
Ook het stukje bij bijv. 0:46; door dit te doen, werk je het bovenstaande vaak alleen maar in de hand en je had beter aan de binnenkant kunnen lopen.
Dat hij dingen om gooit, hindernis weigert of ergens met zijn beentje op gaat staan, is over het algemeen best lachwekkend.
Ik heb ook echt hard moeten lachen om je vorige topics.
Deze dingen brengen jou als persoon niet in gevaar.
Het dikgedrukte stukje in je reactie vind ik nogal vreemd.
Ik heb jou in mijn vorige reactie verteld dat ik met Kim ook hier tegen aan liep en dat ik daardoor weet dat het gewoon heel gevaarlijk kan worden.
Mijn topic daarover was van vorig jaar Augustus en dus niet recent.
Ik probeer je alleen maar ergens op te wijzen en ik vind je reactie een beetje apart.
Maar goed, het is jouw pony, dus doe ermee wat je wilt..
[***] schreef:Over gevaar/geen gevaar zal ik het niet meer hebben, dat is nu wel duidelijk.Het recente topic waar ik het over had is het topic dat mensen tegenwoordig enkel maar kritiek geven en dat complimentjes blijkbaar niet meer kunnen ... Dat is net hetzelfde als wat jij doet .. Dat er eerst voor staat "mooie Cobe" en daarachter "die laatste foto is leuk" maakt het niet minder kritiek .. en in dit geval ook onterechte kritiek .. Vandaar dus