De allerliefste ... *ahum*

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:18

*raaaaaaaaaaaaaaaaaaaap me op!!!*

Beest heeft echt humor, vooral met longeren sta jij er mooi voor spek en bonen bij whahaahhahahaha!!

Elma_

Re: De allerliefste ... *ahum*

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:20

Wat een schatje :D

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:24

Ben het eigenlijk wel eens met koudbloedkim! Maar het is zeker een pony met humor, daarom misschien dat ik het eens ben met haar (paarden met 'humor' zijn doorgaans erg slimme paarden die 'leuke' truucjes kunnen bedenken)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:27

Ik bedoel het ook absoluut niet verkeerd, ben niet uit op een rel o.i.d, maar wilde alleen even waarschuwen. :)
Dat heb ik nu gedaan, dus ik laat het hier verder bij.

miepmiep1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:28

Ik moet zeggen dat ik het wel een beetje eens ben met KBK.
Bij sommige foto´s dacht ik ook oh oh als dit maar goed blijft gaan.
Maar goed wij zien dan ook alleen maar foto´s.

blue1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:29

geweldig beestje :D

Hahah

Succes ermee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:30

KoudbloedKim schreef:
[***] schreef:
@ KBK : Het gaat super :j Daarom ook dat ik dat nu zo plaats :+
Iedereen heeft wel eens slechte momenten en iedereen kan foute foto's maken ... Ik weet trouwens eigenlijk ook niet over welke stukjes je het hebt .. Foto 2 is bv. op commando (raar maar waar :+ ), dat uitdagen met de oren plat komt af en toe eens voor maar altijd meters van mij vandaan en hij loopt dan nooit naar mij toe ofzo (weet hij dat hij dat niet moet riskeren :P ) en wat er in het filmpje gebeurd doet hij normaal nooit, daarom dat ik zo blij ben dat ik het toevallig op film had :Y) En verder gaat het prima met ons :) Bedankt voor je bezorgdheid ;)

Moet wel eerlijk zeggen dat ik het straf vind dat net jij er zeg maar spoken & enkel slecht in ziet, terwijl ik me meen te herinneren dat je recent een bepaald topic had, en dat het mij duidelijk lijkt dat dit puur voor de lol samengesteld is .. Dit zijn ook geen foto's van 1 dag ofzo :+ Maar verder ben ik blij met elke reactie hoor, ik weet wel wat ik doe, dat heeft poon mijn ondertussen wel geleerd ;)

Aan de rest: bedankt voor de leuke reacties allemaal! :D Heb er nog nooit zo snel zoveel gehad :Y) :)) Daarom ook even niet iedereen apart een reactie, dan ben ik morgen nog bezig :P

Ik bedoel het niet negatief.. ;)
Foto 4 bijvoorbeeld.. oren plat en hij duwt je gewoon heel dominant naar binnen.
Hij is daar de baas over jou en jij staat op dat moment onder hem en daar moet je voor uitkijken.
Ik heb dit met Kim mee gemaakt, maar ook met een kleinere pony kun je hier echt wel flinke problemen mee krijgen.

Ook het stukje bij bijv. 0:46; door dit te doen, werk je het bovenstaande vaak alleen maar in de hand en je had beter aan de binnenkant kunnen lopen.

Dat hij dingen om gooit, hindernis weigert of ergens met zijn beentje op gaat staan, is over het algemeen best lachwekkend. :j
Ik heb ook echt hard moeten lachen om je vorige topics. :)
Deze dingen brengen jou als persoon niet in gevaar.

Het dikgedrukte stukje in je reactie vind ik nogal vreemd.
Ik heb jou in mijn vorige reactie verteld dat ik met Kim ook hier tegen aan liep en dat ik daardoor weet dat het gewoon heel gevaarlijk kan worden.
Mijn topic daarover was van vorig jaar Augustus en dus niet recent. :)

Ik probeer je alleen maar ergens op te wijzen en ik vind je reactie een beetje apart.
Maar goed, het is jouw pony, dus doe ermee wat je wilt..

Op foto 4 was het modderig, namen we de bocht en gleed ik uit, zocht steun op z'n hals en hij had iets van "euh, wat is dat" = oren naar achter. Hij heeft me niet naar binnen geduwd of omver gelopen of .. gewoon 1 seconde de oren naar achter (sommige mensen kunnen blijkbaar timen :Y) ).

In het filmpje loop ik aan die kant omdat mijn andere pols geblesseerd was en ik daar niks mee kon doen, maar ik wilde toch wat met hem doen. Dit was de eerste keer dus puur probeersel en de omstandigheden waren niet zoals normaal en daar reageerde hij af en toe op. Ik had ruimte genoeg en hij heeft me nooit omver willen lopen.

Als er iets is waar ik op let is dat ikzelf niet in gevaar kom, dat is mijn eerste prioriteit .. Hij kent ook zeker wel z'n grenzen, hij weet dat hij me niet omver hoort te lopen, dat ik bijten & trappen & ... niet tolereer etc. etc. Maar binnen die grenzen krijgt hij van mij wel de ruimte om eens "onnozel" te doen, en om de 1 of andere reden heeft hij er nogal eens behoefte aan om die oren naar achteren te doen .. Maar zolang hij dat op meters van mij af doet moet hij dat weten ... Als je bv. foto 1 bekijkt dan is dat puur een reactie op het feit dat ik hem vroeg harder te lopen en hij daar even geen zin in had, dat is 1 seconde hoofd omhoog slaan (waarbij automatisch die oren naar achteren gaan) en dan loopt hij braaf zoals ik het wil .. Dat ik dat nu toevallig op foto heb, tja, ik kan het maar gebruiken denk ik dan :Y) En zo is er voor elke foto wel een uitleg, en zal je zien dat ik nooit gevaar heb gelopen of dat hij het nooit tegen mij heeft gebruikt in de tijd die volgde ...

Het recente topic waar ik het over had is het topic dat mensen tegenwoordig enkel maar kritiek geven en dat complimentjes blijkbaar niet meer kunnen ... Dat is net hetzelfde als wat jij doet .. Dat er eerst voor staat "mooie [***]" en daarachter "die laatste foto is leuk" maakt het niet minder kritiek .. en in dit geval ook onterechte kritiek .. Vandaar dus :)

@ _Tien_ : haha, dank je wel! :D

@ MyLittleLove : :+ *raapt MyLittleLove op*

@ Breghje : *raapt Breghje ook meteen op* :+
En dank je! Dat longeren was inderdaad wel een speciaal moment .. ik had echt zoiets van: WTF is er net gebeurd? :')

@ Elma_ : Vind je? :+

:))

Elleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:30

dat laatste stukje film _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:32

:+ De camera heeft het trouwens niet overleeft :=

Naja, toen wel .. maar ondertussen doet ie het niet meer .. begin toch te denken dat dat moment er voor iets tussen zit :+

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:34

geweldig leuke fotos en filmpje .
wel knap dat je net die momenten vast hebt weten te leggen .

Echt een heerlijk slim paard .
En hoe die die hindernis nog ff een duw geeft van puh .
En dan die camera , geweldig .

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:34

hij is iedergeval niet saai :D

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:35

_O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:36

@ karina1977 : is jaren training aan vooraf gegaan :Y) (om zo'n momenten te kunnen vastleggen :)) )

Soms zou ik wel eens in z'n hoofd willen kijken :j Alhoewel .. :+

@ geerke : haha, dat is inderdaad 1 ding dat zeker is! :D
Je moet er wel mee om kunnen, ken genoeg mensen die het allemaal niet grappig zouden vinden :+

@ Dieuwkee : :D

Anoniem

Haha heb hier wel om gelachen! sommige dingen moeten mijn paarden bij mij niet flikken maar die haf van mij kan ook zo slim zijn met dingen omgooien e.d.... en soms hebben ze zo'n dag........

vind het stoer dat je deze filmpjes enzo plaatst, er zijn er veel die dat OF niet doen uit angst voor reacties, of ze later verwijderen.......... ;)

justdiesel

_O- _O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:37

[***] schreef:
Het recente topic waar ik het over had is het topic dat mensen tegenwoordig enkel maar kritiek geven en dat complimentjes blijkbaar niet meer kunnen ... Dat is net hetzelfde als wat jij doet .. Dat er eerst voor staat "mooie Cobe" en daarachter "die laatste foto is leuk" maakt het niet minder kritiek .. en in dit geval ook onterechte kritiek .. Vandaar dus :)
Over gevaar/geen gevaar zal ik het niet meer hebben, dat is nu wel duidelijk.

Jij hebt duidelijk de hele insteek van dat topic gemist, jammer dat je er toch zo over oordeelt.. zo ken ik je niet. ;)
Het topic wat je erbij haalt, ging over het feit dat ik op ITP/HAW heel vaak topics tegen kwam met leuke foto's maar hooguit 3 reacties.
Terwijl op topics waar niet alles netjes gaat, gelijk 5 pagina's met negatieve kritiek worden geschreven.
Dat staat hier dus totaal los van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:41

Tja, mensen oordelen nogal eens makkelijk hé ;)

Elixir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:42

Ik heb een pony die echt identiek is zoals haar! Maar dan vooral qua uiterlijk, maar manieren van doen herken ik zeker ook! Alleen het bij mij wel een merrietje. Maar dat koppig gedrag dat heeft die van mij ook in zich! Dat kleine snebje op haar neus heeft ze ook mijne heeft daarbij een doorlopende smalle bles op haar hoofd! Echt leuk om zien. Zelfde kleurtje en zelfde grijze manen. Is het soms ook een kruising tussen welsh pony en haflinger? Want de mijne is ook zo'n ballonnetje :D!
Al heb ik minder geluk en loopt ze niet meer correct door HB, waardoor ik haar dus niet meer kan berijden. Maar wanneer ik me bezighou met haar krijg ik dergelijke situaties zoals jouw grappige momenten hier!
Laatst bijgewerkt door Elixir op 14-06-11 19:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:43

omg KbK sorry dat ik het zeg, maar je bent echt aan met mierenn**ken :+

lynn8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:44

mooi paardje en ook leuk over gebracht

Wendie1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:44

whahahaha geweldig zoon slim beesje! haha

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:49

_O-
Geweldig!
Wat een grappenmaker heb je daar! :=

Snap wat kbk probeerd te zeggen, je moet nou ook weer niet over je heen laten lopen en wel een leider blijven
echter het topic is geniaal en leuk dat je er om kan lachen +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:53

Ja maar het is gewoon wie het zegt denk ik ;)
Ik denk dat de TS ook wel snapt dat zij de leider moet blijven, tenminste die indruk heb ik van haar topics wel gehad.

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:54

Ik heb toch even hardop moeten lachen om sommige fragmenten uit je filmpje.. :))
Dat stukje dat hij je zonder pardon meesleurt aan de longe en de afsluiting van het filmpje is ook prachtig. :')

Leuke pony met een flink karakter heb je.. :D

dmii95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:54

Lekker chagrijnig! ;)