Ik ga mee met mijn voorgangers. Het mag wat meer pit hebben en in de galop meer sprong.
Ze moet meer aan het been worden. Niet alleen in tempo moet je er teveel aan rijden, maar ook zie ik je ponny in wendingen naar binnen vallen.
Verder valt het me op, vooral bij de eerste keer galop aanspringen, dat je haar aanspoort tot galop, maar tegelijkertijd terugwerkt met je binnenhand. Niet heel veel, maar ik denk genoeg om je pony te storen in de overgang. Je pony loopt in een constante hoofdhouding, maar op dat moment zie je haar/hem (?) het hoofd naar boven brengen. Begeleidt je pony duidelijk bij wat je vraagt en sta toe als je een overgang maakt of wilt verruimen.
Verder iets rustiger staan/zitten. Op zich vind ik je houding mooi. Maar iets vloeiender in je beweging, zoals hierboven ook al werd gezegd. Let verder op dat je niet voorover duikt als je galop aanspringt of bij het achterwaarts gaan.
Ja, je wilde commentaar en dan zul je het krijgen
Toch moet je niet denken dat ik het niet goed vind wat je doet. Je bent heel goed bezig. En je staat open voor commentaar. Werk aan de puntjes die genoemd worden, vooral dat ze meer aan het been wordt, en je gaat B rijden met winstpunten.
Succes, jullie zijn een mooie combinatie.