Het is niet alleen een "tik" van dravers. Mijn duitser doet het ook. Het is gewoon een soort van ontspanning. Ik zie het dus dan ook maar als een soort compliment als hij het doet. Die van mij die klappert of hij is een soort smakkend geluid aan het maken of de nieuwste rage met z'n lippen over elkaar schuiven zodat het klinkt alsof je met je vinger over een regenjas wrijft.
wat een leuk paard om te zien zeg! ook een hele mooie uitstraling en zeker voor een draver. het rijden ziet er ook heel erg fijn uit. je hebt haar al heel goed aan het lopen. dat is duidelijk een echte dressuurdraver. probeer haar misschien in de bak in de galop een paar passen terug te zetten en vooruit te laten gaan om haar wat meer sprong te gaan geven. dit is ook mooi te oefenen aan de longeerlijn. wat vooruit en weer wat terug zodat ze de sprong leert te behouden wat natuurlijk wat lastiger is voor een draver. maar ik denk dat je nog wel heel ver kunt komen met dit diertje!
ziet er toch goed uit hoor ik wil ook graag weer starten maja kan dat voorloppig vergeten heb het veel te druk met school en zo. Die merrie van mij kan echt knallen
Geryon
Geplaatst: 14-06-11 11:42
Ziet er netjes uit!
Dat happen maakt niet uit. Mijn vorige pony (NRPS'er) deed het ook en volgens Alex van Silfhout maakte het helemaal niks uit En die pony was echt zo los in zijn mond, ken geen paard dat losser is!
Roosch
Geplaatst: 14-06-11 12:55
Dat ziet er echt netjes uit, sammy!
klomp
Geplaatst: 14-06-11 13:05
Roosch schreef:
Dat ziet er echt netjes uit, sammy!
En daar ben ik het helemaal mee eens!! Wat een leuke foto's!
dankjewel allemaal,hij ging ook erg fijn in de ring. voor mij is het erg moeilijk om constant contact te houden met zijn mond aangezien hij zo los is van voren,maar vanaf ik het contact erop houd blijft hij netjes rustig in de aanleuning.ik krijg als het goed is vanavond de filmpjes dan zet ik die ook erbij.
corina21
Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-11 17:59
onley schreef:
ziet er toch goed uit hoor ik wil ook graag weer starten maja kan dat voorloppig vergeten heb het veel te druk met school en zo. Die merrie van mij kan echt knallen
ben eens benieuwd na jou paardje
JANNEKEx
Geplaatst: 21-06-11 17:00
Ziet er super uit, mooi paard !! Ga zo door en laat mensen maar een poepie ruiken wat een draver allemaal kan !