Narbella, mijn Franse draver... naar de L2?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:22

Iets meer zelf dragen bedoel je Mang?
Ze heeft haar neusje er namelijk meer dan genoeg er uit op sommige fotos.

mang

Re: Narbella, mijn Franse draver... naar de L2?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:23

neusje mag er meer in bedoel ik meer. Maar niet dieper.
uhhm wacht ik google even wat foto's om het verschil aan te geven wat ik bedoel :P

soeraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:24

hoihoi! ik zelf heb ook net de overstap gemaakt en zou als ik jou was nog heel even wachtten tot alles wat meer bevestigd is. Zo vind ik Narbella nog wat uit elkaar vallen in middendraf en word ze erg lang, ze mag wat compacter blijven en meer van uit achter en eigenlijk in alle foto's. In galop vind ik dat ze al wat mooier sluit dan in draf maar mag ze ook meer vanuit achter erbij. Je bent al een heel eind begrijp me niet verkeerd, ik zou even wachtten op wat bevestiging.

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:25

Ik snap wat je bedoelt hoor Mang!

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:26

snap je een beetje wat ik bedoel ? op die eerste foto zie je een beetje hetzelfde als bij jou. Hij loopt wel nageeflijk, maar het is nét niet HET beeld. Omdat hij er niet helemaal doorheen is
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 15-06-11 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: foto's op verzoek verwijderd, waren geen eigen foto's

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:26

ow ik zie de bovenste foto nu pas in het groot. Slecht voorbeeld dus, deze is namelijk wel extreem overdreven :')

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:27

Ziet er goed uit hoor Ellen! :)

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 21:30

mang schreef:
ow ik zie de bovenste foto nu pas in het groot. Slecht voorbeeld dus, deze is namelijk wel extreem overdreven :')

Ik vroeg me al af op welke foto je mijn merrie zo zag lopen dan ;)
Ze loopt wel met haar neusje er licht uit, maar niet zo hoog :D

immii_clarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:32

Vind t er ook goed uit zien hoor el! Vind t zowieso al knap! En die L2, die komt vanzelf wel als jij het gevoel hebt dat jullie er klaar voor zijn!

Pentax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:32

Het zou wel kunnen, en als je vaak genoeg start haal je je puntjes ook wel.
Ik zou persoonlijk liever iets meer willen oefenen, en dan de sterren van de hemel willen rijden en het L2 doorknallen. Ik denk wel dat jullie dat gaat lukken met iets meer oefening.

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:33

Dabo schreef:
mang schreef:

Ik vroeg me al af op welke foto je mijn merrie zo zag lopen dan ;)
Ze loopt wel met haar neusje er licht uit, maar niet zo hoog :D

nee haha ik zag die eerste foto zelf eerst alleen in ava formaat en daar leek het veel minder. Maar het is echt een stom voorbeeld :+ Hoop dat je nu wel begrijpt wat ik bedoel ? :P

rexxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:36

Vind je foto's er netjes uit zien.
Denk dat je toch naar je eigen gevoel moet luisteren, of je al door wil gaan of niet.
Of eerst een x HC starten, (ik ben niet zo bekend met de regels, ik weet niet of je als je L2 HC start, daarna nog gewoon L1 mag blijven rijden).

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:43

gewoon doen als het goed voelt, zo niet dan wacht je nog even, je draver ziet er erg lief uit

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:47

wat een leuke foto;s weer Ellen!!

gewoon lekker veder gaan met de L2 zou ik zeggen als jij denk dat je er klaar voor bent en anders nog even door trainen :D maar ik vind het er wel erg nettjes uitzien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:53

Fijn gereden :)
De foto's in de binnenbak zijn echt super om te zien, fijn relaxed, niet veel druk, geen neuzen achter de loodlijn, gewoon heel fijn en vriendelijk :)

En de buitenbak vind jij zelf geloof ik spannend, ik zie je paard daar ook veel meer gespannen lopen :j Je gaat dan wat naar voren zitten, en daar worden paarden wat loperig van :j in de binnenbak zit je mooi rechtop, en ontspannen, probeer dat buiten ook te doen :)

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 21:59

thnxx mensen! :)

@Miepie77: Ze IS ook erg lief haha.

Ik heb me voorgenomen volgende week nog L1 te starten, en als ik vette punten rij, die week erop L2 te gaan starten :D
Daarna start ik voorlopig niet, pas in Augustus weer, dus hebben we tijd zat om lekker ff door te trainen :D

@ Yamcha: je hebt helemaal gelijk!! Ik rij graag in de binnenbak, daar lijkt het net alsof ze meer aandacht voor MIJ heeft.
Onzin natuurlijk, want dat heeft ze in de buitenbak ook, maar ja, daar zit wel eens iemand in een trailer te rommelen, of hebben we opvliegende, en landende eenden in de sloot naast de bak enzo..
OOK geen probleem, want Bella deert dat allemaal niet. IK ben het probleem. Jij ziet dat heel goed :D

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:00

wat een leukerd goed dat je met je draver wedstrijden rijd ben vandaag ook geweest en heb 2 winstpunten gereden,
ik zou voor het plaatje hem iets meer bovenin zetten.
verder succes met je paardje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:05

Dabo schreef:
thnxx mensen! :)

@Miepie77: Ze IS ook erg lief haha.

Ik heb me voorgenomen volgende week nog L1 te starten, en als ik vette punten rij, die week erop L2 te gaan starten :D
Daarna start ik voorlopig niet, pas in Augustus weer, dus hebben we tijd zat om lekker ff door te trainen :D

@ Yamcha: je hebt helemaal gelijk!! Ik rij graag in de binnenbak, daar lijkt het net alsof ze meer aandacht voor MIJ heeft.
Onzin natuurlijk, want dat heeft ze in de buitenbak ook, maar ja, daar zit wel eens iemand in een trailer te rommelen, of hebben we opvliegende, en landende eenden in de sloot naast de bak enzo..
OOK geen probleem, want Bella deert dat allemaal niet. IK ben het probleem. Jij ziet dat heel goed :D

Denk omdat dat redelijk herkenbaar is :o Merrie-mijn doet ook zo sterk reageren op mij, vandaar. En ik zie het aan je houding :)

Maar als je daar kan ontspannen, komt het best goed, ik vind je zo een vriendelijke ruiter, dat is echt fijn om te zien :)

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:09

Persoonlijk zou ik nog even wachten lekker door oefenen... Je zegt ook zelf dat je net aan winst hebt gereden... je gaat nu een klasse hoger dus word ook weer strenger beoordeeld. Zou fijn zijn als je meteen winst kan pakken... Het ziet er leuk uit, maar persoonlijk nog niet l2 waardig. Wijken gaat nog niet volledig, zelf is je houding ook niet helemaal geweldig... (die van mij ook ni hoor :P )doortrainen, totdat alles perfect is. Mijn instructrice zei altijd pas overgaan als je zelf al verder bent. Voorbeeld... over naar de l2 bezig zijn voor m1...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:12

Wat liep ze goed he :D! Echt heel leuk om die verbetering te zien :j L2 moet lukken hoor, maar pas doen als je er zelf voor 200% een goed gevoel over hebt. Vond 't er super uitzien :)

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:13

Iedereen die de draver promoot verdiend een lintje!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 22:24

Jeej wat een leuke reacties weer!! :) Gaat hard mijn topic, komt natuurlijk omdat er DRAVER in de titel staat *\o/*

@ sammy1: gefeliciteerd met jouw punten! Wat rij jij met je draver dan?

@ Yamcha: Dankje :) :o

@ arabcarla: Ja, denk dat ik gewoon in Aug. overga :)

@ AmySP: thnxx, jij hebt het vorige fototopic ook geschoten (dat was 2 jaar geleden) Fijn dat je verschil kon zien! :D
Super bedankt voor het maken van de foto's! :D

Eefje23 schreef:
Iedereen die de draver promoot verdiend een lintje!
*\o/*

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:26

ik ben met mijn draver pas begonnen.
in de b.
hij doet het netjes.
netje bovenin alleen nog iets meer rust erin.
maar dat gaat wel goed komen.
zijn toch fijne paarden om mee te werken he die dravers.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 22:37

Echt wel, sammy1. Heb even in je profiel gespiekt jij hebt een prachtige zwarte :D
Ik vind haar zelf bovenin genoeg lopen eigenlijk.. Weet wel dat je hoe hoger in de dressuur, hoe hoger de hals moet, maar mijn ambities liggen eigenlijk niet zo hoog..... ;)

ylena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 11:52

Ik vind het altijd erg leuk om dravers onder het zadel te zien, wat doen jullie het goed zeg! :j Dat zie ik mezelf met mn draver nog niet doen, hihi.