Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Haarbal schreef:Zijn je slangen aan het vervellen? Op die 1e foto is het oog zo dof.
patricia!! schreef:Zo wat een kanjers...Gaaf zeg!!Mijn zoontje heeft een kousebandslang.
http://home.hetnet.nl/~ed-b/parietalis.htm op deze link zie je hoe hij eruit ziet,het is niet onze piet maar lijkt er precies op.
ArwenLune schreef:Ik vind ze prachtig, kan uren naar die dieren kijken...
Solide schreef:Bij een jaarlijks uitje van school naar Barneveld heb ik daar de Boa Constrictor in mijn nek gehad. Dat vond ik wel een super gevoel zeg!!!
Daar kregen we ook lessen over reptielen en heb daar dus ook een vogelspin, kameleon en meerdere reptielen in mijn handen gehad. Echt super gaaf. Misschien dat ik er ooit ook aan wil beginnen, maar dan moet ik er de plaats en tijd voor hebben.
Echt super leuke dieren vind ik.
patricia!! schreef:Ponyzotje onze slang eet regenwormen en kleine visjes,hij is niet zo groot,een gerbil krijgt hij niet in dat kleine bekkie![]()
Onze slang heeft geen blauw maar rood en geel net als op de foto,waarschijnlijk zijn er veel soorten in!
Dit is een erg wakkere slang,heel leuk om naar te kijken,hij gaat tot boven in het terrarium met zijn kop en valt dan om,of hangt heel verveelt over zijn tak te bungelen