wij hadden vroeger ook een paard en die kwam ook nooit fatsoenlijk aan. ik was toen nog klein maar ze kreeg van alles en nog wat en werd niet dikker. zomer of winter maakte niet uit.
wij hadden haar alleen redelijk dik toen ze haar favoriete ram erbij had..... en uiteindelijk is ze verkocht naar een rijstal en 4 jaar later ingeslapen wegens atrose....
Heb je subli priores al eens geprobeerd.. Werkt wel erg goed..
Maar wat een leuk paard is het toch.. Zou der zo willen hebben.. Maar ja wat wil je... tis ook de half zus van mijn paard.. hihi
Oryani
Geplaatst: 10-06-11 10:07
Wat kijkt ze vrolijk uit haar ogen, op die 'portret' foto's!
F_Orumster
Geplaatst: 10-06-11 10:11
Zeer goed opgeknapt zeg! En mooie samenwerking tussen jullie. Dikker moet ze zeker niet worden (mensen zijn echt gewend geraakt daaraan zeg), meer bespiering zal haar zeker goed staan maar komt vanzelf met je training straks.
Ik vind het echt een supermooi paard. En wat betreft dat ze zo snel afvalt, ik heb er een die van weinig eten en veel training nog steeds aankomt;p Er is altijd wel iets he;)
Verder echt superleuk hoe jullie samen aan het werk zijn met vd.
Tip: vriendin van mij haar paard is net zo als die van jou, zééééééééér moeilijk aankomen, maar verder wel super gezond. Sinds enkele weken geeft ze, op aanraden van iemand met hetzelfde probleem, maisolie bij.
Ik had beide paarden nu enkele weken niet gezien, en het is een zeer groot verschil! Misschien ook eens proberen? Helpt echt!
zoals ik het zie hoeft er niet zozeer meer spek op maar eerder nog meer bespiering(ze heeft wel al mooie bespiering hoor maar vind haar absoluut niet slecht uitzien)
Prinslover
Geplaatst: 10-06-11 16:23
Snap dat je hier trots op bent! Echt super knap wat je al met haar bereikt hebt hoor, petje af!
dikker hoeft ze wat mij betreft niet perse te worden hoor, haar buik is groot zat je ziet enkel nog op glim-beweeg-foto's haar ribben lichtjes. Goed aan het werk houden dan is er niets aan de hand.
Vind je paard zo juist netjes op gewicht! Mag idd wat meer spier op sommige plekken op, maar vet echt niet hoor, ze ziet er super uit, wát een verandering!
TrIjNiE__
Geplaatst: 10-06-11 21:00
wat een prachtig paardje zeg !! leuk dat ze terug beter is !! nog veel plezier haar !!