Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Succes! Tassie89 schreef:Naar mijn idee zijn hengsten fijner dan ruinen en merries als ze zich indd normaal en fijn gedragen, en stel (!!), dat je wegens omstandigheden hem moet verkopen of er is geen klik ofzo, is hij wel wat waard en al helemaal als jullie gepresteerd hebben. Maar meid je moet t helemaal zelf weten hoor het jouw paardik geef alleen mn mening

MLoeser schreef:kleine tip: haal het bontje onder je zadel uit. Zo te zien heb je een prima zadel, maar hij is een beetje krapjes zo, waarschijnlijk omdat je zadelmaker geen rekening heeft gehouden met het bontje.
Zou zonde zijn als hij dat poseren bijv. ging laten. Aan de andere kant kan het goed zijn dat hij zijn hengstengedrag (mocht hij dat hebben) niet afleert als ruin, als ze al zo'n tijd echt man zijn.
besita schreef:.zeker in het voorjaar kan het zomaar ineens zijn dat een doodbrave toch ineens de geur van een merrie opsnuift en een gevaarlijke situatie veroorzaakt
Hengsten laat je imo over aan echte profs ..aan ruiters die ermee overweg kunnen , grooms die van wanten weten en op een stal waar alles is afgestemd op het houden van hengsten ..
Safiera schreef:MLoeser schreef:kleine tip: haal het bontje onder je zadel uit. Zo te zien heb je een prima zadel, maar hij is een beetje krapjes zo, waarschijnlijk omdat je zadelmaker geen rekening heeft gehouden met het bontje.
Ik wilde ook wat commentaar op je zadel geven (maar misschien is het niet van jou omdat dit testrijden was?) Het ligt, bontje of niet, heel erg achterover. Zelfs voor een vlakker springzadel. Klein puntje van aandacht, verder supergaaf beest! Als je elkaar beter kent zullen die punten waar je aan wilt werken ook vanzelf al beter gaan denk ik zo, je rijdt 'm erg netjes.
Enne... hengsten zijn, mits ze zich gedragen, veel mooier dan ruinen imoZou zonde zijn als hij dat poseren bijv. ging laten. Aan de andere kant kan het goed zijn dat hij zijn hengstengedrag (mocht hij dat hebben) niet afleert als ruin, als ze al zo'n tijd echt man zijn.
Veel plezier met deze schoonheid iig!

Het is inderdaad een holsteiner. Knap paard heb je zelf ook, inderdaad zo hoogbenig als hij is. (Heb even je profiel gespiekt
)
Je rijdt hem heel erg leuk, zeker voor een testritje. Ik wil wel meer topics van hem zien