Wat leuk om weer eens foto's van je kanjers te zien, Monique!
Janssen ziet er gelukkig weer top uit na de winter, fijn dat ze hem dit jaar alvast van tevoren een speklaagje mee willen geven. Hoeveel paarden staan er in zo'n koppel?
fransje23
Geplaatst: 13-06-11 23:20
Paarden staan daar volgens mij op een hele fijne plek! Fijn ook dat ze hun draai gevonden hebben
Paard van mijn (voormalig) stalgenoot staat daar sinds februari ook! Ik krijg regelmatig de maandelijkse update doorgestuurd, erg leuk!
Wat leuk dat je het kent Fransje. Ik heb inmiddels inderdaad een paar bokkers onze ervaringen verteld en enkele paarden zijn daarna ook gegaan.
@ Fitzroy: de groepen verschillen. De 'boys' zijn met ongeveer 15, dat is de grootste groep met ruinen. De merriegroep is wat kleiner, stuk of 8 vorig jaar en dan is er nog de 'diet' groep van ongeveer 8. Die mogen weinig eiwit, dus wat haflingers, een shet en andere paarden die snel hoefbevangen of te dik zijn. Totaal zijn er zo'n 25 tot 30 paarden.
Ze zitten nu vol, schreef ze me gisteren, ze willen er niet meer bij. Maar ja, er gaat er natuurlijk toch af en toe een dood, er zitten echt hele oude paarden bij.
Wat een prachtige plek en gaaf dat die mensen dat doen! En een compliment voor jou dat je zo goed voor je paarden zorgt en ze zo'n fijne plek hebt gegeven!
Nouvel
Geplaatst: 14-06-11 20:51
echt een super plekje heb je voor ze gevonden, top!
Resfeber
Geplaatst: 14-06-11 20:52
Wat een leuk levendje hebben ze daar! Was ik maar een paard.
Hey Monique had helemaal geen idee hoe moeilijk het was om je paarden los te laten en dat je ze pas maar paar keer daarna had gezien! Wat een fantastische plek is dat.. een zo te lezen, waar je je paarden met een gerust hart achter kon laten.. Beste beslissing voor jullie.. en de paarden.. Die leven letterlijk als goden in Frankrijk!