Ik ben geen uitgesproken tinkerfan, maar vond ze werkelijk prachtig om te zien Waren zij er ook niet allebei vorig jaar? Chuck was weer een goed voorbeeld van de rust van een tinker, hengst of niet. Heel netjes! Heb ook nog even Qannick geaait, wat een zachte manen had ze ook! Ze was echt blij met de aandacht, sommige andere paarden hadden het niet zo naar de zin. Zij lijkt er voor gemaakt. Leuk hoor!
annelot
Geplaatst: 06-06-11 11:06
Ziet er weer TOP uit meiden!!!!!! Chuck zo heerlijk op zijn oude dag genietend van de aandacht en Qannick die toch wel heel veel weg heeft van haar paps, showen en knuffelen!
chakotay was er niet vorig jaar, qannick wel met dr veulentje jaren daarvoor was chuck wel mee, waren ze met zn 2tjes ze hebben zich weer super gedragen, qannick is gek op knuffelen en kindjes ben weer trots op dr!
Tinkermuts
Geplaatst: 07-06-11 06:23
thanks
lot, Qannick heeft heel veel van pa als ze zo showy is hihi
idd wat tt zegt, vorig jaar niet maar de jaren ervoor was hij er wel.
Qannick gaat geloof ik nu z'on 3 jaar mee, en vorig jaar was baby caydo er ook bij die nu lekker in de opfok staat.
de manen...cowboy magic hihi
beide paarden zijn gek op knuffels en aandacht, chuck wil het eind vd dag nog wel eens zat zijn maar qannick houd het volgens mij dagen vol dat geaai.