@ umaydream, dankjewel het halster is van hooks! komt uit zweden! Vind het haar ook prachtig staan! Het is alleen maatje pony, en dat pastte haar helaas niet.. Dus op de fotos heeft ze een keelriem van een zwart hoofdstel erbij aan zitten! :p valt gelukkig niet op
Ik had het al gezegd, maar nog een keer: wat een plaatje wordt ze!!! Ze gaat echt steeds meer en meer op mams lijken. Ze heeft precies dezelfde uitdrukking en blik in die oogjes. geweldig!!
Criiistel
Geplaatst: 05-06-11 19:45
wauw echt hele mooie foto's en wat een prachtige kleur heeft je paard
PaysBas
Geplaatst: 05-06-11 19:53
Wat een lekker ding met van die aansprekende ogen. Mbt de foto's ik kan niet kiezen! Grote lijst kopen met verschillende passepartouts er in
En de naam echt super Suzy. Doet me denken aan t liedje Suzy Q.
Ahhhh daar is "kleine" Suzy weer! @ PaysBas de moeder van Suzy heet Billy Jean vernoemd naar het nummer van Micheal Jackson en Suzy haar echte naam is Just Anotherpartofme ook van Micheal Jackson.
Dankjullie wel voor de lieve en leuke reacties! en voor de tips van de foto's natuurlijk! ga deze week toch echt een beslissing maken, hoe moeilijk ik dat nog steeds vind....
Marjolijn, vindt het zo leuk dat je Billy er in herkend! geeft mama toch heel wat door aan haar dochter! Leuk!
Paysbas, dat is natuurlijk ook nog een idee! dan hoef ik niet een moeilijke keuze te maken.. dankjewel! Haha en Suzy, vindt ik ook een hele leuke naam, past ook goed bij haar! en de uitleg bij haar naam is al gegeven!
Ijp, Dankje! jullie kunnen het net wat beter uitleggen dan dat ik dan kan! haha! een toepasselijke naam!
Madelief88, dankjewel! Ze is 3 weken geleden op 1.42 gemeten! dus op zich valt het nog mee! ze is kleiner dan haar friese jaarlingvriendinnetje hier op stal! maar naast mij vind ik haar ook al behoorlijk groot lijken! misschien omdat ik maar 1.69 ben?
Ooh, ik had haar al wel groter geschat, ik ben kleiner dan jou, maar heb het idee dat ik hetzelfde sta bij mijn PRE (die slechts 1.51 is), als jij nu al bij haar. Maar schijn bedriegt dus, haha. Maar met 1.42 zal ze alsnog wel een leuk maatje worden
Haha, wat grappig! dan zal schijn idd wel bedriegen! Want zo groot is ze nog niet! mooi paard heb je trouwens! Denk idd wel dat ze wel leuk aan de maat wordt! We zijn benieuwd hoe ze uit gaat groeien! altijd weer een verassing!