Die @%#$~!!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 21:34

Een tetanus vaccinatie, helpt alleen tegen tetanus en zowiezo niet achteraf, wanneer heeft ie zijn laatste injectie gehad?
Voor andere bacterien moet je toch echt antibiotica geven. Je kan natuurlijk altijd even met je dierenarts bellen om advies te vragen, dat kost niets en is een kleine moeite.

Nachtlampje

Re: Die @%#$~!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-11 21:51

Dat natuurlijk altijd inderdaad :) Ik kijk het eerst even aan, het is 3dubbel ontsmet nu eigenlijk en morgenochtend ben ik er weer, volgens t team van hestarholt zou t goed moeten komen.
Hij is al eerder een keer in zn neus gebeten door een husky, dat heelde heel erg goed, ondanks dat echt die hele hoektand er in was gezonken.

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 18:49

Ik had meteen politie gebeld hoor.. Ik weet niet hoe dat in NL zit, maar als je hier in BE je hond laat loslopen, krijg je daar meteen een boete voor. Plus feit dat je paard nu gewond is, die vent had ik echt niet laten lopen..

Hopelijk komt het weer helemaal goed met je paard!

pronkje_vdp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 21:09

toch snap ik sommige mensen niet, wie laat er nou een valse hond rondlopen waar veel kinderen en paaarden komen?! hopelijk blijft hij niet bang van honden!! en komt alles weer goed

een vriendin van mij heeft dit ook meegemaakt met haar paard alleen die is bang gebleven voor honden