Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gaapje schreef:mag ik dan ook misschien een pb, ik wil ook wel weten waar die info vandaan komt .
rossebol schreef:Grens op een meter vind ik echt de grootste onzin het ligt puur aan de bouw van het paardje zelf onze kroonprins word ook gewoon gereden
Apennootje schreef:rossebol schreef:Grens op een meter vind ik echt de grootste onzin het ligt puur aan de bouw van het paardje zelf onze kroonprins word ook gewoon gereden
Érgens moet een grens gesteld worden. En paardjes die kleiner zijn dan een meter hebben een grotere kans dat het lichaam van ze niet geschikt is om op te zitten, of in ieder geval werk te doen. Je kan zelf ook wel nagaan dat die kleine peesjes met nog kleinere aanhechtinkjes niet geschikt zijn om te dragen. Ook die ruggetjes zijn er niet op gebouwd.
Mensen gaan wel op kleine pony'tjes zitten, dat kan allemaal, maar als je bijvoorbeeld iemand op een klein ezeltje ziet is het zielig.. Krom toch.