Andalusier, Igneo tussen kleuter en volwassen vent

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sjolvir

Re: Andalusier, Igneo tussen kleuter en volwassen vent

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 22:54

Hij wordt al echt paard, blijf het bijzonder vinden hoe ze dan gaan kleuren.
Ben benieuwd hou hij uiteindelijk wordt, maar ja, dan moet ik denk ik nog wel jaar of 6 je topics blijven volgen.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-11 12:24

WinSel, Ellis en Sharon_Jims de tijd gaat zeker snel, nog even en dan kan ik op hem gaan rijden :D

Jasmijn, dat zal je van de week zelf ook wel zien, maar op zijn buik is hij niet witter dan op een andere plek, alleen was ie daar als veulen 'lichtbruin' en daardoor lijkt het lichter, maar als je goed kijkt zie je dat hij daar ook nog echt bruin opschijnt.

MissDonna, m0_y0shi en Niniee helaas zal hij deze kleur niet houden, hij gaat een witte vent worden, hoogstwaarschijnlijk met hagelslag :P
Bijna 3 jaar geleden kwam hij met een prachtige donkerbruine kleur ter wereld: https://lh3.googleusercontent.com/-hS8k ... G_0994.jpg

Gab, ik vergeet dat steeds, dat ook jullie hem van veulen af aan 'kennen' en het ook grappig/leuk vinden om te zien hoe hij zich ontwikkeld :D

CaylinnMae, ik zie dat je in Groningen woont, ken je 'de' plek?

Ilona, als ik die foto's zie schieten bijna de tranen in mijn ogen, mijn ventje heeft er wel wat voor moeten doorstaan, gelukkig zijn we van die stomme wormen verlost!

Sjolvir, haha, ik denk ook dat hij niet heel snel echt wit zal worden, maar we wachten rustig af :j

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 13:27

Wat is Igneo toch knap Sanne! Ik vind hem zo gaaf uitgroeien, hij wordt breder dan Fuur hoor denk ik zo :D

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 20:51

Hij begint echt een mooie body te krijgen, de vorm van zijn ogen zijn echt prachtig!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 20:56

Wat is hij al barok voor een bijna 3jarige. Gaat hij ook uit de opfok als hij 3 is? Leuk is hij!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-11 20:59

Madelief: Dat denk ik ook wel inderdaad en zijn benen zijn ook echt onwijs fors, dat viel Jasmijn ook al op vandaag. Dat is heel wat anders dan die poezelige voetjes van Fuur :=

Sandra: Hij gaat uit de opfok in november als alle opfokpaarden weer naar stal gaan.

RosaNur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 21:05

Wat een knappe vent! Echt mooi dier!