Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Salvador klinkt als een superpaard!
toen we hem net hadden vond iedereen om ons heen hem ook helemaal niks, maar hij is toch leuk opgeknapt
is ze dan wildkleur of 'wild bruin'? Daar schijnt ook nog weer verschil tussen te zitten
ik had op een gegeven moemnt maar een kleurtopic geopend, was zo in de war met al die kleuren
([F-AM] [KG] Valk + ? Of toch iets anders?)
haha zoiets zou wel een droom zijn! Een bed&breakfast oid
nou eerst maar eens elektriciteit zien te krijgen

lekker weer, strand, mooie paarden... En altijd gezellig een landgenootje in de buurt 

lakshmi schreef:PussInBoots dank je welhaha zoiets zou wel een droom zijn! Een bed&breakfast oid
nou eerst maar eens elektriciteit zien te krijgen
![]()
.
) en als je kunt vinden daar, gewoon pure honing als wondbehandeling. Liefst zo van een imker of anders biologische als je dat daar hebt. Wel zien te voorkomen dat ze't er af likt dus voor het rijden of 1 laagje verband er om ofzo. Heb je vetwrap daar? 1 laagje vetwrap zou ook kunnen. Niet dik inpakken, er moet wel lucht bij kunnen. Maar eventjes geen chemische troep meer op die wonden... 
als het 45+ graden is zullen de meeste bokkers dat toch wel prettig vinden
haha maar we hebben de procedure al in werking gesteld, ik hoop dat we van de winter of volgend voorjaar elektriciteit krijgen
dan het huisje nog een beetje uitbreiden en wie weet!
en die zwarte ook zo mooi.

hihi sta ook altijd wel dik een uur foto's te maken voor er een paar fatsoenlijke tussenzitten, het overgrote deel is bewogen of er staat maar een half paard op oid
Berbers zijn superpaarden, kan niet anders dan ze aanraden
maaaaaar Arabieren mogen er van mij ook wezen, en Flash daarmee zeker ook, knappe dame
zet er eens een leuke Berber hengst op? Kan een mooie mix uitkomen!
ik heb op zich ook wel een redelijke camera, er zit een flinke zoom op, was verder niet erg duur (iets van 150 euro) en is ook wel een groot ding. Die kleine platte cameraatjes sneuvelden hier altijd binnen no time, dus noodgedwongen maar overgestapt op zo'n grote, maar het bevalt wel
*
op de generator is ook weer de motor van de put aangesloten, die het water weer in een reservoir pompt waardoor we druk hebben, dus zo hebben we ook stromend water
Hihi en ik mag nog niet geloof ik, 1 topic per week is het maximum toch
. Al lijkt het me wel dat het went.