Imre: Ja dat leek ons ook wel handig, aangezien ze toch wel een aardig stukje samen op de trailer moeten.
MissMarije
Geplaatst: 30-05-11 21:33
Hee!
Haha wat leuk! Dan zal ik jullie zekers wel zien aangezien ik bij Hoeve 't Wed werk! Wanneer moeten jullie dan? Kunnen we misschien samen op buitenrit als er paardjes vrij zijn
Hey dat is leuk, MissMarije! Wij komen van 16 t/m 23 juli, de eerste week dus! Lijkt me gezellig als je een keer mee gaat op een buitenritje! Dan kan jij ons de weg wijzen.
MissMarije, GPS heb ik niet, maar ik hoef toch geen supergrote rondjes te doen, haha! Lijkt me gezellig als je mee gaat rijden! Ik kan al wel raden op wie je gaat he? Haha.
Lakshmi, ja haha ze zijn mooier zonder burka's, maar goed.
Nee, een GPS hebben ze daar wel Het rondje dat ik ken duurt zo ongeveer anderhalf uur en is gewoon een standaard rondje dat altijd gereden wordt met gasten. Maar ik en Ingrid moeten vaak nog steeds de weg zoeken als we hem eens andersom rijden Hihi jaa, als hij tenminste vrij is! Maar ik hoop van wel En anders wordt het een ander, ik ben toch al met alles naar buiten geweest dus dat zal wel goed komen
Hahahaha, lekker stel zijn ze met z'n tweeën, dat wordt nog wat Misty die om aandacht schreeuwt, maar het toch liever niet wil en Cas die liever bij de koeien buurt
Leonieke
Geplaatst: 01-06-11 12:03
Hihi, volgens mij vermaken zij zich samen wel .
MissMarije
Geplaatst: 01-06-11 19:26
Haha reden jullie in de bak dan? Want op Bailey rijden in de bak is geen succes, ik heb het allang opgegeven Ja Napoleon gooit inderdaad hoog op, maar wanneer je hem langer laat gaat hij z'n rug beter gebruiken en gooit hij minder hoog op
Ik ben wel benieuwd naar jullie paarden! Volgens mij kunnen ze goed met elkaar opschieten Komen ze ook allebei apart te staan of samen met andere paarden?
Jorinda
Geplaatst: 01-06-11 19:30
Nee we gingen het bos in En dat weet ik niet eigenlijk...