Icara (PRE) trainen op de wei

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tomklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 22:12

wouw wat een mooi paard leuke combinatie
nette houding heb jij ook :D zou ik nog een puntje aan kunnen zuigen :o

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 22:16

Wat zijn jullie een leuke combi en wat een vetleuk paard :D
Je houding is ook om jaloers op te worden! Ga zo door :D

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 22:41

Wauw :9 :9 :9
Super mooi paard, mooi achterbeen, je hebt een prachtige houding, super combinatie +:)+

onley

Re: Icara (PRE) trainen op de wei

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 22:55

prachtige PRE heb je :D
en een erg mooie houding

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 23:23

Iris!! Zoals altijd vind ik het heerlijk om jou met je snuitje bezig te zien *\o/* nu snel LIVE en dan ben ik weer helemaal blij haha, keep up the good work! En tot snel hopelijk!

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-11 07:34

Wat ontzettend leuk al die positieve reacties! Dat maakt mijn ochtend heeeelemaal goed.

Ik ben zelf al 2.5 jaar helemaal gek op mijn lieve snuitje en dan is het altijd gaaf om anderen ook zo positief te horen :). We gaan lekker door met het oefenen op de wei, het houdt haar mooi fris. Ook al is dat over het algemeen niet per se nodig ;) *D *D.

Ik was helemaal vergeten mijn lieve vriendinnetje Evaaa_ te bedanken voor het maken van de foto's! Heel erg bedankt eef ;)!

We zijn zeker van plan te gaan starten maar ik ben maar een arme bijna-student en nog even niet in het bezit van een auto/trailer/trailer rijbewijs dus dat is nog een kleine puzzel ;).

@ Anne nee ik vind linksom zo'n gedoe dus rijd eigenlijk nooit linksom...

geintje ;) Het leuke aan rijden op zo'n enorm veld is dat je heel lang kan wisselen van linkerstelling/rechterstelling, linkergalop/rechtergalop omdat je toch tijden geen bocht tegenkomt. Dat doen we dan ook graag :).

Dit zijn idd bijna allemaal foto's waar we van links naar rechts door het beeld gaan maar zoals ik al zei, daarin wisselen we wel vaak van been/galop :).

Het leven in Nijmegen doet Icara goed haha, voor diegene die haar in het echt kennen: ze wordt langzaam aan af en toe per ongeluk een heeeeel klein beetje drakerig *D. Supergrappig. Ze is totaal in love met een bont jachtpaard en verder stormt ze als een blij ei de wei in elke morgen <3 <3 . Touwtjes losmaken kan ze als Houdini maar er vervolgens vandoor gaan is nog een brug te ver <3 .

Voor de geïnteresseerden (die het dan waarschijnlijk al gezien hadden ;) )is ze van Grelo en komt ze bij de Woeste Hoeve vandaan!

Marit je moet idd snel langskomen! En Mirjam natuurlijk ook ;) en Petra is natuuuuuurlijk ook welkom, Sabrina: vanzelfsprekend. Oftewel: Icara in haar nieuwe natuurlijke habitat komen bekijken is zeker een optie, voor Moravitanen maken we een speciale deal *D

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 08:32

Ziet er goed uit Iris!!
Ze is ook echt een knappert!!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 08:34

Ziet er netjes uit Iris :D

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 08:53

Ziet er super uit! je rijd dr vriendelijk en netjes!
Blijf het een mooie merrie vinden!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 09:04

Prachtige merrie en weer een waardig Grelo-kind, je zit er netjes op! Veel plezier nog :)

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 11:34

Zoë_Iris schreef:
Het leven in Nijmegen doet Icara goed haha, voor diegene die haar in het echt kennen: ze wordt langzaam aan af en toe per ongeluk een heeeeel klein beetje drakerig *D. Supergrappig. Ze is totaal in love met een bont jachtpaard en verder stormt ze als een blij ei de wei in elke morgen <3 <3 . Touwtjes losmaken kan ze als Houdini maar er vervolgens vandoor gaan is nog een brug te ver <3 .

Voor de geïnteresseerden (die het dan waarschijnlijk al gezien hadden ;) )is ze van Grelo en komt ze bij de Woeste Hoeve vandaan!

Marit je moet idd snel langskomen! En Mirjam natuurlijk ook ;) en Petra is natuuuuuurlijk ook welkom, Sabrina: vanzelfsprekend. Oftewel: Icara in haar nieuwe natuurlijke habitat komen bekijken is zeker een optie, voor Moravitanen maken we een speciale deal *D

Hahaha houd je Houdini dan maar in de gaten want zodra ze zich straks compleet heeft opgeladen aan de Nijmeegse lucht wil ze straks ook nog de omgeving verkennen :)) Jaaa een special deal dat klinkt goed! Blijf vooral lekker posten en geef je chica een knuffel van me!

Naomi_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 13:05

Rijden ziet er heerlijk uit Iris! Wat heb je toch een prachtig paard!

Suusel19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 14:05

Ha Iris,
Wat een heerlijk paardje heb je toch.
De plaatjes zien er heerlijk ontspannen uit!
En jouw houding is zooo netjes, geweldig!

sasika

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 22:10

Tjeetje iris :wow: ! Wat kan je toch ongelooflijk trots zijn op je houding en hoe je je knappe paard aan het lopen heb!

Wat ziet icaar der trouwens ook super goed uit! <3 enne tja waar je nu staat is wel luxe natuurlijk!

Geniet er van!

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 22:32

Iris,wat vorm je een prachtige combi met Icaartje, en wat zit je er geweldig netjes op, je kijkt waar je heen gaat, super!!!!!

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 22:35

Nou, volgens mij kan ik zeggen dat je met stip de beste ruiter bent die ik tot nu toe in een foto-topic ben tegengekomen.... subtiel, nette houding, vriendelijk.... veel petjes af!

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 23:03

Wat heb jij een gigantisch nette zit een een prachtig paard onder je! :)

Henkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 08:52

eej Iris!
Wat heb je toch een knap paardenbeest onder je kont! En wat heb je haar heerlijk aan het lopen!
Ik kom jullie snel een keer in het echt bekijken hoor!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 10:52

Mooie merrie hoor, rijden ziet er ook goed uit, ze heeft er plezier in :j

Riannex_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 10:52

Super mooie foto's, <3
Ik rij altijd langs die weilanden als ik naar school moet :D

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-11 11:30

sasika schreef:
Tjeetje iris :wow: ! Wat kan je toch ongelooflijk trots zijn op je houding en hoe je je knappe paard aan het lopen heb!

Wat ziet icaar der trouwens ook super goed uit! <3 enne tja waar je nu staat is wel luxe natuurlijk!

Geniet er van!

Hee Sas!

Ja langzaamaan wordt ze weer in shape , bijna een beetje té in shape hahahahaha 'rond maar gezond' zullen we maar zeggen ;). Qua buitenrijden is het heeeeelemaal heerlijk, we kunnen elke dag weer een nieuw plekje bezoeken wat spannend is. Wie weet de volgende keer een topic over Icara in de waterbak of op de piano, dat zou echt een primeur zijn :D . Maar ik moet zeggen, de bak van Moravita, daar denk ik met REGELMAAT aan terug :D! Longeren is toch een heel stuk avontuurlijker hier dan in Drenthe hahaha *D

En natuurlijk ook alle anderen heel erg bedankt voor de leuke reacties. Dat is extra motiverend! Wie weet openen we over een tijdje weer een nieuw topic. Als we weer wat bij geleerd hebben!

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 11:42

wat een prachtig dier en wat rijd je haar keurig!
heel erg mooi. Ik vind haar achterbeen ook echt netjes ondertreden tijdens het werk.

PreciousViva

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 20:32

Hey Iris!
Wat ziet Icara er goed uit! Dat jullie een topcombi zijn hoef ik na al die positieve reacties hier niet nog een keer te zeggen! (Al vind ik dat wel natuurlijk!)
Kom je nog wel eens bij Moravita :)?

sorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 20:40

Wauw, wat een prachtig paard <3
Wat me meteen opviel was je houding, respect zeg, wat zit jij netjes! :D

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-11 09:30

Hee maartje :D Hoe is met het vivaldi?? Ja ik ga aankomende week weer even op bezoek in Drenthe :).