Wauw, altijd al benieuwd geweest hoe Jade er zonder vlechten uit zou zien... Hij is echt super knap!! (Ik ken Jade van de tijd dat hij bij Tempelcity stond )
De foto's zijn voor mij erg bijzonder. Ze laten namelijk inderdaad zien dat Jade een MAN is geworden. Heel lang was hij onzeker en schuchter. Nu is hij zich bewust van zijn kracht en schoonheid. Ik kan zo lang naar hem kijken...
En ach, die manen... 't is een boel werk, al maak ik het ons makkelijk. Hij heeft normaal altijd vlechten, en die vlechten maak ik eens in de 3 á 4 weken los, ontklit de boel met de hand, en vlecht ze weer in. Dik een uur werk (Jade begint altijd te zuchten en steunen wanneer ik eraan begin)...
Jade!!! Hij zou zo de mooiste-manen-van-het-jaar verkiezing winnen hoor! Wat een schoonheid. En je hebt gelijk Wilrieke. Hij is echt een man geworden. Een hele knappe man. Wees er maar trots op!
Wauw zeg. Ziet er goed uit. Hij oogt nu idd helemaal niet schuchter oid.
Hoe oud is ie trouwens? Gezien zijn manen bos
blensink
Geplaatst: 25-05-11 02:27
Wat een manen, prachtig!! En grappig dat hij gaat zuchten en steunen als je aan het vlechten bent. Geweldig dat je je prachtige man in het zonnetje zet
MiniLoe
Geplaatst: 25-05-11 10:19
whauw wat een manen en wat een patser om te zien zeg! jammer dat meerdere fotos overbelicht zijn, maar neemt niet weg dat dit een prachtdier is! super dat jullie al zo lang bij elkaar zijn
@marieminime: dat is denk ik door mijn weinige ervaring in foto's bewerken sommige waren iets donker, of door zwarte Jade waren schaduwen slecht te zien, dus heb ik ze wat bewerkt. Originelen zijn donkerder.
@kimmie88: hij wordt morgen 8 jaar! Dus dan heb ik 'm 9 jaar, als je de 11 maanden dat ik tegen de buik van z'n moeder heb staan praten en zingen meetelt
Wilrieke ik had het al gezegd maar toch nog even een keer De foto's zijn echt wauw! Jade is zo'n mooi paard! En Poes heeft toch maar geluk dat ze op de bgr is komen aanwaaien.
Je mag met recht super trots op je knappe vent zijn!!