ik ben druk aant zoeken maar kan uhm niet vinden... het waren iig wedstrijdfoto's
QualityHorse
Geplaatst: 24-05-11 18:02
Hele mooie foto's hoor Kim!
Anika_
Geplaatst: 24-05-11 19:45
Wat leuk! Ik heb ook een Lancelot
Indd je mag trotser zitten, want je hebt een knap paard onder je kont! Verder een gaaf paard:)
Es_ther
Geplaatst: 24-05-11 19:49
Hahaha, die 3 zijn niet dood, geweldige zin!
Afijn, ik vind je paardje super leuk, alleen in de galop, ook al gooien ze hoog op, zitten! Gewoon lang op oefenen, want mijn pony gooit ook giga hoog op(leuk als je een sloffende Fjord gewend was ), en door veel oefenen en door voor jou gevoel echt overdreven te gaan zitten komt het goed .
JEEEE! Lancelot! De penny in me komt weer boven! Zo fijn dat dit 'levensgevaarlijke-woeste-niet-te-rijden-je-verongelukt-er-mee-Paard' toch een heerlijk plekje heeft met de aandacht en liefde die hij verdiend! Toppers!
KellyDV_oud
Geplaatst: 27-05-11 14:10
Echt een mooi en leuk beestje! Inderdaad de beugels wat langer, en ook iets langer in de teugels (Later is dit ook zo).
@ NiNM haha, moet elke keer lachen om je berichtjes. Gok ook zo dat ie nooit meer weggaat, moet er iets ergs gebeuren of zo, want hij's echt fantastisch!!
Kan ik me voorstellen. Moet wel echt rekening houden met een paar dingen, zoals opstappen, geen losse beugels en zo, zonder zadel is not done. Maar als je dat eenmaal door hebt, kun je er alles mee. Haha.