De GVR

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 20:39

Dat iele vind ik nog wel mee vallen maar die valse knik. :n
En met die benen kan ik ook nog wel leven, maar ik vind die strenge binnenhand toch wel naar.
ben benieuwd waarom dit zo is?

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 20:42

De ruiter is om te zien zo'n typische handelstalruiter, werkt inderdaad wel wat streng in op rechts/ de voorkant, mag wel meer van achter naar voren rijden als ik deze foto's bekijk, maar het zijn natuurlijk momentopnames. Ik denk dat hij het paard met zijn houding niet enorm in de weg zit trouwens, al is het niet heel elegant.
Paard is inderdaad niet in mooie sportconditie, maar dit type kun je niet vergelijken met een paard als dat van Daffodil; dat is een compleet ander type om te zien. Dit is gewoon een grote, slappe slungel en waarschijnlijk een enorme laatbloeier.
Maar rustig opbouwen (het rijden) en goed voeren, dan komt het vast wel goed; heel veel succes met hem! :)

sandyhester

Re: De GVR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 21:21

Jeeetje wat mager!!!!!!!

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 21:26

Het lijkt of het zadel ook niet lekker ligt op die eerste foto.

Als het een van de eerste keren is, zou je hem niet lekker lang en laag op zijn eigen benen laten leren lopen?

Ik vind het wel een ontzettend leuk paard, veel succes met hem verder :)

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 21:28

de houding van de ruiter daar ben ik ook niet echt over te spreken , miss is het toch een idee om hem daarop aan te spreken.(ook al zeg je dat hij het toch niet leest , ik begrijp dat het hier wel om jouw paard gaat, en er is niks zo belangrijk als de basis)
en wat het paard betrefd? goed te eten geven en heeeeel rustig aan gaan trainen zodat hij wat meer spieren opbouwt , dan zal t vast een plaatje worden!

Sanne_Relax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 03:11

Je hebt iel en mager. Dit vind ik mager. En dat hij niks gedaan vind ik vreemd. Dan kan hij juist lekker aankomen! Als mijn bijrijpaard niks doet word hij tonnetje rond! En voelt de ruiter zich te goed om (toch over het algemeen goed bedoelde) adviezen op te volgen?
Buiten dit alles vind ik het een leuk en sprekend paard en succes met het flinker maken en verder opleiden van hem!

newt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 03:54

Ik denk dat dit paard al het eten wat hij krijgt nog omzet in zijn massa, kan hem aan mij liggen maar hij oogt niet als 1.80 (dit vertekend weet ik ;)) Zo'n jong dier nog duidelijk in groei heeft 2x zoveel eten nodig, Ook vind ik dat hij of slecht geschoren is of verkeerd in het haar zit. Is hij wel optijd ontwormd e.d.
Met een kilo of 75 meer en wat meer glans over het lijf kan dit paard een mooie makker zijn. Het zal nooit een "dik" paard worden, zeker aan afstamming niet, zit veel XX bloed in, die krijgt je slecht dik.

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 16:30

vind het paard erg dun! zou hem eerst aan laten sterken voordat je er mee verder gaat.
en de ruiter moet meer rechtop gaan zitten en zijn benen niet zo afsteken en hij is best streng met zijn rechter hand ;)