Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
[***] schreef:Dat ookal
Stukje vrijspringen, even vrijheidsdressuur, even longeren .. Alles kort & afwisselend. Of gewoon verschillende kunstjes achter elkaar, ookal gaat het ene nog niet super, toch door naar het andere. Iets (wat al dan niet goed gaat) even niet meer doen en dan ineens er weer bijnemen. Ik zeg het, ik heb volgens mij alles qua afwisselen/niet afwisselen wel gehad
[***] schreef:Neen, specifiek zo'n instructeur nog niet (zou ook niet weten of die überhaupt hier in de buurt zitten, lijkt me sterk maar zal eens kijken). Maar ik heb het daar ook wat moeilijk mee ... Ik heb niks tegen Parelli maar dat zijn dus die stappenplannen waar ik het niet mee heb .. Als je zo'n instructeur vraagt komt die 9/10 aan met in z'n hoofd "ok, dit is een LBI paard en die gaan we eens zo en zo en zo aanpakken" ...
En uitdaging denk ik dat hij wel genoeg krijgt .. maar toch vindt hij het de moeite allemaal niet ...
(het is makkelijk zeggen "je paard heeft uitdaging nodig", ik weet gewoon niet meer wat ik nog kan proberen..)