Een verjaardagsshoot! Ben benieuwd Maar wat een verschrikkelijk nieuws er is niets meer aan te doen dan? Wat heeft hij? Toch niet die ziekte waar we het laatst over hadden? Mag ook ff via pb anders.
rocymax
Geplaatst: 13-05-11 20:48
Nee roc heeft geen leishmania, maar helaas wel kanker,(oh ik haat dit woord) De dag nadat mijn yorki gestorven is ben ik met Roc naar de dierenarts geweest omdat hij aldoor koorts had en bleek dat hij door een geinfecteerde teek gebeten is, maar de antibiotica sloegen niet aan en dus weer heen en bleek dat hij een enorme tumor in zijn nek/hals/kaak heeft, en afgelopen maandag overal fotos en echos van gemaakt en zijn hele milt zit vol tumoren Dus iedere dag die ik nog met hem heb is meegenomen. Als je meer wilt lezen hier even het linkje [BB] Help!!!!! Mijn ene hondje dood, mijn andere hond heel ziek!! Ik wilde er eigenlijk geen topic over opstarten maar ben blij dat ik het gedaan heb, zoveel lieve pbtjes en berichtjes gehad, dat raakt me en dat steunt me. ai, ik hoop niet dat ik nu met dit nieuws jou topicje verziek, misschien toch beter via pb doen daarom koester je gouden godenpaarden en je lieve honden goed, iedere dag is er één. Ga je nog meer paarden bij het trio voegen?
Oh nee wat verschrikkelijk wat een rotziekte is het toch... Ik ga zo dadelijk even je hele topic lezen, kan me voorstellen dat het toch fijn is om alles van je af te schrijven en begrip te krijgen van mensen. Voor mijn topic maakt het me niets uit hoor, maar ik zal straks jouw topic bekijken om het hele verhaal te lezen, dan hoef jij ook weer niet in herhaling te vallen. En wat je zegt, elke dag genieten van de beestjes want je weet het maar nooit.. We hebben ook al een keer een nestje pups gehad die parvo hebben gekregen en zijn er toen drie verloren Ik denk dat we het maar even bij 3 houden, dit zijn wel de 3 makkelijkste en daarbij is de ruimte toch wat beperkt voor al die hengsten bij elkaar.. Misschien ooit in koppels!
Suelza
Geplaatst: 14-05-11 10:02
Oooooh wat zijn ze gaaf Martine!!!! Prachtig!
rocymax
Geplaatst: 14-05-11 11:12
Oh, parvo lijkt me ook verschrikkelijk Is het bij jullie al heet of vallen de temperaturen nog wel mee??
rocymax ja het was echt een verschrikkelijke week, dag en nacht bezig geweest met voer toedienen, en je ziet ze gewoon voor je ogen uitdrogen maar van de 5 zijn er toch 2 (die we nu nog hebben) die het hebben overleefd gelukkig, maar die 3 kleintjes die het niet gehaald hebben, wat een hel Hier valt het nog wel mee, het begint wel aardig op te warmen maar is nog goed uit te houden, tussen de 25 en de 30 graden maar net met een zacht fris briesje. Hoe is het bij jullie qua weer?
WissMiss
Geplaatst: 14-05-11 14:13
Ohh 25/30 graden.. Mmm wat heerlijk.. Ik wou dat het hier zo warm was
&& wat een knapperds heb jij zeg!
Sammielola13
Geplaatst: 14-05-11 16:45
ze zijn echt vreselijk knapp !
rocymax
Geplaatst: 14-05-11 20:39
Hier was het even warm, toen schoot de temperatuur omhoog, en toen onweer en regen. Nu is de temperatuur weer gedaald
Wat een geweldige paarden heb jij! Die ene lijkt wel van goud, zo glimt hij met zijn mooie blonde manen, echt geweldig. Hoe doen jullie dat met voer? Ik zie geen weides, is het daar te droog voor bij jullie? Waar haal je dan het hooi vandaan? Wel stoer hoor dat je zo je leven hebt omgegooid en daar in Tunesië bent gaan wonen. Lijkt me een hele stap.