Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Ik vind Kalife echt een ontzettend knap paard, ik ben benieuwd hoe hij eruit ziet met wat extra kilo's

en inderdaad, hoewel ze allebei wel vrij typisch Berber zijn (wel twee verschillende types dan, Kalife meer woestijntype dus groter, lichter gebouwd en Mouza meer het kleine stevige type) zie ik er ook toch wel een Arabisch aandeel in, de gemiddelde Arabier hier is ook een wat meer werk/sport gebouwd type, dus niet een echt showmodel

Ik zou niet kunnen kiezen tussen je paarden ik vind ze allemaal heel erg mooi.
Wat goed dat ze nu samen kunnen!!!

haha en ok ik post wel door, het is ook wel een leuk tijdverdrijf, ben zwanger en als je er niet meer op kan gaan zitten (de paarden), dan maar foto's ervan maken he.. 
behalve het dus zo schoon mogelijk houden valt er weinig tegen te doen.. Gelukkig hebben we er maar 1 met een wit neusje, de Arabier. Hij verbrand inderdaad wel snel, we smeren hem in met zonnebrand en als het al verbrand is een beetje olie erop, dan is het altijd snel weer dicht. Is het in Spanje ook zo heftig met de vliegen bij de paarden? Heb jij nog tips misschien?
Huugje heeft een erg roze neus dus ik ben van plan om een neusflap te kopen, maar ook dan ben ik weer bang dat hij ergens aan blijft haken en zich pijn doet. Verder smeer ik zonnebrand en verbrandt het toch dan doe ik er calendulacreme op voor verzachting en heling, werkt goed.
wordt het bij jullie ook zo heet, en wat doe jij dan met je paarden?
Ze (die vliegen)komen ook veel bij rotsen voor.
wat moet dat verschrikkelijk zijn om je beestjes aan te verliezen
in Spanje is het toch ook wel wat eerder donker dan in NL in de zomer?