En de paarden, tja die zijn gewoon prachting
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

we hebben wel heel lang in de rotzooi gezeten trouwens
overal gravel, zand, bakstenen, werkers over de vloer, bleeeeh, maar het loont wel uiteindelijk! En leuk waar zou je heen willen?
er komt waarschijnlijk vanzelf iets op je pad
waar ga je heen eind dit jaar?

de woestijn is prachtig
En ach nog 3 jaar studie.. Dan komt er vanzelf wel wat, beetje bij beetje wordt wel duidelijk welke richting je op wilt.. En ondertussen af en toe een verkenningsreisje maken kan natuurlijk best. Wij hebben geen directe buren, er ligt enkel landbouwgrond om ons heen. Zo'n 100 meter verderop heeft wel iemand een huis gebouwd maar daar woont niemand, dat is zijn tweede huis, verder zitten we zo'n 600 meter van de geasfalteerde weg, en die kant op zijn wel wat meer huizen en een klein dorpje, maar vanaf bij ons thuis dus niet echt zichtbaar
maar het was allemaal de moeite waard!

normaal gesproken eind van de zomer, net als het op z'n heetst is natuurlijk
en ja hier moet ik ook zo vaak op controle.. Daarbij elke maand allerlei testen om zeker te zijn dat ik niet toxoplasmose of iets anders oploop, pffff en elke keer lang wachten natuurlijk
ik denk ook nog wel eens terug aan die goeie ouwe tijd, heb jij niet toevallig nog foto's ofzo? Zou leuk zijn om elkaar weer eens te zien idd, anders als wij nog een keer naar NL komen en in de buurt zijn laat ik het ook sowieso even weten!
daar ook zo veel wit dus?
hihi en we krijgen binnenkort een kindje dus adopteren zal het wel even niet worden, maar als je een keer in de buurt bent mag je altijd eens op de koffie komen hoor 
En wat grappig, maar we hebben hier maar een keer iemand van bokt op bezoek gekregen, verwar je me misschien met bokker bedouin die tochten door de woestijn organiseert?
)
ja er is veel gebeurd de laatste tijd, hard gewerkt en met de paarden gaat het super, we hebben er ook nog een nieuw paardje bij :
haha de guesthouse gaat nog wel even duren, maar zodra hij er staat hoor je het hoor
met jou alles goed?
wie weet een volgende keer, ben benieuwd hoe het je bevalt in Mahdia, heb je al wat terug gehoord van die mensen?