Jeddah schreef:Ships... Daar hoopte ik natuurlijk wel op...
Ik eigelijk ook maar heb helemaal niet kunnen oefenen en Hobby Horse is errug traag met leveren.......

Heb zelfs mijn rijbewijs op tijd gehaald! Ach volgende keer beter hoor!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AnkeFoto schreef:He daar is Mooni weer!![]()
Wat groeit ie hard zeg, en zn nieuwe coupe staat m goed hoor!
Binnenkort maar even de shoot inplannen.....
Tass schreef:Mooniiiii.
Hij blijft echt super stoer.
En die billen.
tamara_16 schreef:Wat een knap paardje zeg!!!
_Roosmarijn_ schreef:Ziet er zo een stuk beter uit! Mooi paard ook!
Monnik schreef:WAUW!!!
Sinds een aantal jaren ben ik fan van korte manen. Ik kon het zelf eerst niet geloven, want korte manen, bah!
Maar de nek komt zoveel mooier uit met een korte manen!. Er zijn natuurlijk uitzonderingen en paarden waarbij ik de manen never nooit zo afknippen, maar de meeste staat het super.
En zo ook jou Moon SJ!!
Leonieke schreef:Staat hem goed hoor.
Lekker zomers kapsel.
catzkillz schreef:Ik ben normaal ook niet zo te vinden voor korte manen, maar ik moet zeggen dat het bij Mooni helemaal niet slecht staatZoals al gezegd is komt zijn hals idd beter uit zo en hij ziet er lekker fris uit ^^
Francis schreef:Wow, wat een gaverd is die Mooni geworden zeg! Die had ik al een poosje niet meer gezien!
Mooie geknipte (ja, gewoon lekker knippenvoor een haltershow moeten ze na't stieken toch ook geknipt dus kun je dat voor op de wei ook net zo goed doen) manen staan hem goed hoor! Staat bij de meeste paarden beter vind ik, er zijn er maar weinig die dusdanig volle manen hebben dat het echt mooi en verzorgd staat en z'n nekkie komt er nu zó mooi uit! Echt een grote vent al nu!