Leuke foto's hoor, maar ligt het nu aan de foto's of zit hij echt slecht in z'n vacht? Met name op de foto die je wilt uitvergroten doet z'n kont nogal hairy aan...
Verder een compliment voor de fotografe, je weet wel hoe je een compositie moet plaatsen hoor... Ook al doe je maar wat... Ik krijg dat niet voor elkaar
Echt heeeele mooie foto's, jullie band is volgens mij ook supersterk, Menno ziet er uit als een lieverd!
Susyb
Geplaatst: 01-05-11 18:30
Stoer paardje Alleen hij zit nog wel dik in zijn vacht he Hoe heb jij die teugels gedaan? Met ook dat gedeelte om de borst heen daar ben ik wel benieuwd naar?
Ik zie nu dat het al gezegd was had nog niks gelezen behalve de OP
Captain
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-11 21:59
Susyb schreef:
Stoer paardje Alleen hij zit nog wel dik in zijn vacht he Hoe heb jij die teugels gedaan? Met ook dat gedeelte om de borst heen daar ben ik wel benieuwd naar?
Teugels is gewoon een leadrope. Vastgemaakt en nog een keer extra om de hals geslagen. Menno heeft een probleem aan zijn lever en komt elk jaar wat laat uit zijn vacht, niks ernstigs dus.
Wauw, wat een mooie foto's zeg! En die je hier boven aan de pagina nog een keer post zou ik zeker laten uitvergoten, die straalt helemaal de foto is prachtig! Leuk paard is het ook zeg!