Prachtige foto's weer Renee! Is bij het halster het gevlochten stuk nou dikker dan eerst? Het lijkt namelijk of het bij mijn halster een stuk dunner/smaller is
Rennie89
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-11 12:02
Resi_lover schreef:
Prachtige foto's weer Renee! Is bij het halster het gevlochten stuk nou dikker dan eerst? Het lijkt namelijk of het bij mijn halster een stuk dunner/smaller is
het is inderdaad dikker dan eerst vind het zo ook wel fijner
Ik vind het bruine halster écht heel gaaf! En het bruine hoofdstel is ook mooi, alleen ben ik niet zo'n lak fan maar het staat hem állemaal echt sexy! Met die halsters lijkt hij inderdaad wel een westernpaard, erg mooi En super gave foto's weer natuurlijk.
Renee ze zijn weer mega gaaf! Ow en als het niet meer in kamer past
_Babettee_
Geplaatst: 25-04-11 19:46
Wat een knapperd is die Tabor toch! & wat een leuke spulletjes! Ik ben helemaal verliefd op het bruine hoofdstel
JoSav
Geplaatst: 25-04-11 20:03
De naam Tabor trok me meteen omdat ik een hengst ken die ook zo heet. Maarre... gaaf paard hoor! En zo te zien vindt hij het wel prima om als fotomodel op te treden en steeds een ander hoofdstel te showen.
nou en is geen fotoshoot ofzo Ach, zolang het maar niet storend is he
Tabor_Dino
Geplaatst: 27-04-11 22:32
Ik had niet gedacht dat bruin zo goed bij hem zou staan. Ik heb altijd zwart gehad. (misstaan hem ook niet) Hij vindt ook alles best, maar dat wist ik al.