Springen nieuwe foto's erbij

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dickens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-11 15:57

Dribbel schreef:
Wat wil je daar mee zeggen? Dat mensen op fora raar reageren? Dan had je dit, in jouw ogen rare commentaar, al verwacht. Dan snap ik je reactie nog niet helemaal.

Ik wil je aanraden om gewoon netjes te blijven en als je het niet prettig vind, niet dit soort topics te openen.

Ja oke sorry dan daarvoor want ik weet heus wel dat er ook heel veel aardige mensen zijn, maar als ik een keer iets zeg, word er ook op deze manier op gereageerd maar dan via berichtjes.

maar ik zou me aanpassen (:

Dribbel

Re: Springen nieuwe foto's erbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 15:59

Een bepaalde reactie kan altijd een andere reactie uitlokken. Iedereen moet zich realiseren dat de toon van hun bericht invloed heeft op de reacties die volgen.

Het is fijn dat je je aan wilt passen. Ik denk dat het voor andere dan prettiger is om commentaar te geven. Hopelijk zal jij je minder aangevallen voelen.

Ik wil nu vragen om weer ontopic te gaan. Terug naar het onderwerp waarmee dit topic begon.

Dickens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-11 16:01

Dribbel schreef:
Een bepaalde reactie kan altijd een andere reactie uitlokken. Iedereen moet zich realiseren dat de toon van hun bericht invloed heeft op de reacties die volgen.

Het is fijn dat je je aan wilt passen. Ik denk dat het voor andere dan prettiger is om commentaar te geven. Hopelijk zal jij je minder aangevallen voelen.

Ik wil nu vragen om weer ontopic te gaan. Terug naar het onderwerp waarmee dit topic begon.

dan geef ik ook wel commetaar, maarja zoals parkietje al zei; het kan natuurlijk anders overkomen,
en ik voel me echt niet aangevallen, maar als ik nog duidelijk zeg van; wil je tips geven over mijn houding,
dat er dan word gereageerd (je zit schreef, net als je frontriem enz.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 17:53

Dickens schreef:
allemensen op bokt zijn gewoon gemeen heaa!

behalve; mijn friendss (;
Whaha.. :D ..ik herken mijzelf hier in toen ik voor het eerst op Bokt was (ong. 10 jaar geleden, ander account waar ik het emailadres en ww niet meer van wist)
Geeft niks.. :) het is niet altijd makkelijk om 13 te zijn.. en je bent nog maar net lid van Bokt. :)

Stiekje belemmerd de springhouding van je pony, maar dat is al gezegd.
Misschien is het verstandig om meerdere topics op Springen ITP te gaan bekijken. :j
Foto's van andere bokkers waar je veel van kunt leren, door het bekijken van de foto's, maar ook het commentaar te lezen dan anderen daar op hebben.

Komt vast goed! Je hebt in ieder geval al een mini-Okidoki onder je kont..