Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tellie schreef:SaSalover, je moet wel ergens tegen kunnen hoor. Zeker als je het op bokt zet, er word niet altijd zo gereageerd als jij zou willen. Dan kan je erbij zetten dat je geen reacties over de manen wilt, dat wil niet zeggen dat je ze dan ook niet krijgt.
Bovendien, wat is er erg dat we om die manen lachen? Het ziet er toch ook grappig uit? Weet niet wat daar zo erg aan is?
SaSalover schreef:En trouwens, ik zeg niet dat ik het niet grappig vind, maar ik denk niet dat de TS er iets aan heeft als ik het nog een keer tegen haar zeg. Zouden meer mensen moeten denken... Is een beetje meer inlevingsvermogen teveel gevraagd?
SaSalover schreef:Ik zeg alleen maar dat het wat flauw over kan komen. En als iemand dat vraagt, lijkt het mij meteen duidelijk! De dikgedrukte zin vind ik nergens op slaan. Het is erg onrespectvol en gemeen, om door te gaan als iemand vraagt om dat niet te doen. Vind je zelf ook niet?
Tellie schreef:SaSalover schreef:Ik zeg alleen maar dat het wat flauw over kan komen. En als iemand dat vraagt, lijkt het mij meteen duidelijk! De dikgedrukte zin vind ik nergens op slaan. Het is erg onrespectvol en gemeen, om door te gaan als iemand vraagt om dat niet te doen. Vind je zelf ook niet?
Ligt eraan waarover. Over een luchtig onderwerp als dit vind ik dat mensen niet zo moeten muggenziften en er de lol van in moeten zien. Als we met zijn alle nou de TS zaten af te zeiken zou het anders zijn.