De eerste foto's van Dorota (Do)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SaSalover

Re: De eerste foto's van Dorota (Do)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 11:12

Zoals ze zelf aan aangeeft wil ze geen commentaar meer op de manen. Het is misschien wat minder goed gegaan, maar dat is nu wel duidelijk! Als jij een springtopic hebt en jij krijgt zulke reacties: 1. Iets meer meegeven. Dan denk jij: Ok, daar zal ik op letten. Maar als je dan nog een reactie er over krijgt en nog een en nog een. Dan wordt je er ook een beetje ziek van. In totaal gaan er 20 reacties over de voorpluk en manen!

Verder een leuk paardje, en hij heeft een mooie bouw. Wat doe je met hem? Dressuur? Springen? Recreatief?
Verder veel plezier met hem, en ik hoop dat het is gestopt met de reacties over de voorpluk.

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 11:43

SaSalover, je moet wel ergens tegen kunnen hoor. Zeker als je het op bokt zet, er word niet altijd zo gereageerd als jij zou willen. Dan kan je erbij zetten dat je geen reacties over de manen wilt, dat wil niet zeggen dat je ze dan ook niet krijgt.

Bovendien, wat is er erg dat we om die manen lachen? Het ziet er toch ook grappig uit? Weet niet wat daar zo erg aan is? :=

SaSalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 11:53

Tellie schreef:
SaSalover, je moet wel ergens tegen kunnen hoor. Zeker als je het op bokt zet, er word niet altijd zo gereageerd als jij zou willen. Dan kan je erbij zetten dat je geen reacties over de manen wilt, dat wil niet zeggen dat je ze dan ook niet krijgt.

Bovendien, wat is er erg dat we om die manen lachen? Het ziet er toch ook grappig uit? Weet niet wat daar zo erg aan is? :=

Ik zeg alleen maar dat het wat flauw over kan komen. En als iemand dat vraagt, lijkt het mij meteen duidelijk! De dikgedrukte zin vind ik nergens op slaan. Het is erg onrespectvol en gemeen, om door te gaan als iemand vraagt om dat niet te doen. Vind je zelf ook niet?

SaSalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 13:06

En trouwens, ik zeg niet dat ik het niet grappig vind, maar ik denk niet dat de TS er iets aan heeft als ik het nog een keer tegen haar zeg. Zouden meer mensen moeten denken... Is een beetje meer inlevingsvermogen teveel gevraagd?

jesterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 13:16

SaSalover schreef:
En trouwens, ik zeg niet dat ik het niet grappig vind, maar ik denk niet dat de TS er iets aan heeft als ik het nog een keer tegen haar zeg. Zouden meer mensen moeten denken... Is een beetje meer inlevingsvermogen teveel gevraagd?

Helemaal mee eems, het was even grappig, iedereen heeft het even gezegt, nu is het wel welletjes geweest.. :o

Ts wat een super leuk paard! Mooie kleur ook, ze doet me wat aan mijn schimmel merrie denken in haar jongere jaren! Ze lijkt echt nog jong, doe maar rustig aan met haar, dan hoop ik dat je er nog lang plezier van hebt!

herbielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 13:24

haha met die voorpluk lijkt het net zoon jostie band figuur :D

verder wel een heel leuk paard /3

Edit sorry zag net dat er niet meer om de manen mag gesproken worden

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 13:27

SaSalover schreef:
Ik zeg alleen maar dat het wat flauw over kan komen. En als iemand dat vraagt, lijkt het mij meteen duidelijk! De dikgedrukte zin vind ik nergens op slaan. Het is erg onrespectvol en gemeen, om door te gaan als iemand vraagt om dat niet te doen. Vind je zelf ook niet?

Ligt eraan waarover. Over een luchtig onderwerp als dit vind ik dat mensen niet zo moeten muggenziften en er de lol van in moeten zien. Als we met zijn alle nou de TS zaten af te zeiken zou het anders zijn.

;)

SaSalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 16:45

Tellie schreef:
SaSalover schreef:

Ligt eraan waarover. Over een luchtig onderwerp als dit vind ik dat mensen niet zo moeten muggenziften en er de lol van in moeten zien. Als we met zijn alle nou de TS zaten af te zeiken zou het anders zijn.

;)

Ik zeg alleen maar dat ze nu wel weet dat wij het er grappig uit vinden zien.

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 17:41

Afbeelding

Vandaag meegeweest naar Do. ze is niet heel fotogeniek :$ In het echt is ze knapper :D
Ik heb deze camera pas sinds vanochtend, dus was vooral knopjes aan het uitproberen :P Daarom zijn er héeél veel mislukt. dit is een van de weinigen die wél gelukt zijn. (ze zijn ook echt scherp, op mijn PC iig wel, door het uploaden ish et achteruit gegaan, helaas.)

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 22:40

Tellie schreef:
Bloempot. :')
Sorry, maar ik moest echt heel hard lachen. Ze lijkt er ook niet al te intelligent bij. _O-

Verder wel een leuk paardje hoor. :')

Sorry hoor, ik had hier ook dezelfde reactie :D