Zenith Florence L2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 23:44

Erg leuk paard heb je!
Het ziet er ook netjes uit maar probeer met name je rechterschouder ontspannen te laten afhangen, dan kom je wat soepeler in je rechterhand want die is duidelijk dominant ten opzichte van links.. Probeer er ook op te letten dat je je binnenbeen niet te ver naar achter brengt maar op de plaats houdt en dat je je bekken kantelt zodat je rug niet hol wordt. Ik denk dat ik tussendoor zo af-en toe een zitlesje zou nemen als ik jou was, dat kan nooit kwaad en zo sluipen kleine zitprobleempjes er niet in :-)
Ik geloof dat het met jullie wel goed gaat komen in het M1 straks, veel succes!

Kathleen_vW

Re: Zenith Florence L2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 09:50

Ziet er netjes uit hoor, monnie! Zeker voor het L1, gaat een goede troef worden voor de toekomst :j
Succes verder!

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-11 13:44

Knert ;) dat klopt hoor. Ik ben daar nu best wel erg mee bezig en 2 kg kwijt. Ik ben wel echt een erica terpstra figuur hoor :P baal daar ook van dus ga er goed mee aan de slag !

en Jps ik kan me goed daar in vinden ! dat van die holle rug klopt ook daar betrap ik me alleen mee op mn paard ! bij mn pony heb ik dat niet.. ! Maar bedankt ik kan er wel wat mee !

Amytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 13:54

ziet er goed uit! :)

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 14:30

Ziet er netjes uit, knap paard heb je :D

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 21:21

Myrlon wat ziet het er netjes uit!!!!Knap dier hoor!

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 23:27

Monnie_ schreef:
Jps ik kan me goed daar in vinden ! dat van die holle rug klopt ook daar betrap ik me alleen mee op mn paard ! bij mn pony heb ik dat niet.. ! Maar bedankt ik kan er wel wat mee !

Graag gedaan :-)

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 22:50

Monnie_ schreef:
Knert ;) dat klopt hoor. Ik ben daar nu best wel erg mee bezig en 2 kg kwijt. Ik ben wel echt een erica terpstra figuur hoor :P baal daar ook van dus ga er goed mee aan de slag !

en Jps ik kan me goed daar in vinden ! dat van die holle rug klopt ook daar betrap ik me alleen mee op mn paard ! bij mn pony heb ik dat niet.. ! Maar bedankt ik kan er wel wat mee !

nou ik dacht dat het meer aan je jasje lag :o . Denk echt dat als je een korter jasje zou hebben, die wat ruimer zit rond je buste. Het accent wat minder op je jasje legt. Je lichaam dan best een mooie verhouding weergeeft. En nogmaals je hebt mooie benen.
En iedereen heeft wel wat hoor. Zo heb ik een lang bovenlichaam en korte x pootjes. (goed verborgen door lange petrie laarzen te nemen :o ). boven smal maar toch brede heupen.. . dus heel wat anders.

Zie onderschrift.

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 23:45

Chique ding!

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-11 09:08

Knert schreef:
Monnie_ schreef:

nou ik dacht dat het meer aan je jasje lag :o . Denk echt dat als je een korter jasje zou hebben, die wat ruimer zit rond je buste. Het accent wat minder op je jasje legt. Je lichaam dan best een mooie verhouding weergeeft. En nogmaals je hebt mooie benen.
En iedereen heeft wel wat hoor. Zo heb ik een lang bovenlichaam en korte x pootjes. (goed verborgen door lange petrie laarzen te nemen :o ). boven smal maar toch brede heupen.. . dus heel wat anders.

Zie onderschrift.

Zou je een model qua jasje uit je hoofd weten? Want alles zit echt vet strak bij mn tieten _O- en ik heb D dus niet eens echt van woowww hugeee F ofzo
en ik heb al best veel gepast. Vriendin van me zei ook dat een kort jasje mooi was, maar alles zit goed bij mn schouders mn buik maar bij mn tieten altijd te strak, en als ik dan 40 ofzo pak zit het weer als een juten zak

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 09:14

Mooi paard! Ziet er super uit :D

Wat voor merk jasje heb je nu? Zelf vind ik Pikeur erg mooi zitten (niet dat ik die heb trouwens :') )

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-11 09:27

ik heb nu kentucky concours, vind die wel heel mooi! maar is erg lang :j Vind animo ook wel super mooi maar die paste echt poedersuiker om mn tieten