Shotgun Z1 Zonnig Huizen 10-04-2011 (lichtbruin leer)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ashley5760

Re: Shotgun Z1 Zonnig Huizen 10-04-2011 (lichtbruin leer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 11:56

Haha oke tobacco zeker?

Ik heb zelfde combi kentaur tobacco (elektra) en dat hoofdstel in trens vorm (met andere frontriem ;))

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:00

Ik vind het ook een heel mooi paard, daar loopt echt wat! Het tuig vind ik er ook heel gaaf bij staan, geweldige combi!
Alleen ongelooflijk zonde van de manen... ik vind het echt afschuwelijk, sorry. :o

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 15:32

ginouque schreef:
NeverGiveUp schreef:
Is dat niet zo'n veiligheidsbeugel..? Dat je niet met je voet blijft hangen..

is idd. een veiligheidsbeugel, maar moet ie niet andersom? :o?

@TS, ruige bok heb je onder je kont!
ziet er netjes uit en je hebt ook een super mooi tuig!

Inderdaad, zag er iemand mee rijden op een wedstrijd en die had ze andersom,.. :+
of maakt het uit of je ermee springt of niet? Dat ze dan andersom moeten? :o?

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 15:44

Wat een droppie! Hij doet echt zijn best voor je :o

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-11 16:35

Myfairytale schreef:
Ik vind het ook een heel mooi paard, daar loopt echt wat! Het tuig vind ik er ook heel gaaf bij staan, geweldige combi!
Alleen ongelooflijk zonde van de manen... ik vind het echt afschuwelijk, sorry. :o

Voor je mening hoef je je niet te excuseren hoor;)

Ik scheer zijn manen nu al 6 jaar, en vind het nog steeds het beste passen bij zijn karakter. Ik heb het 2 jaar geleden weer geprobeerd de manen te laten groeien, maar toen de manen een beetje begonnen te hangen vond ik Shof er meteen wat saaier en duffer uit zien. Met gewone manen valt hij een beetje weg tussen de "gewone" vossen(wat veel mensen al niet mooi vinden) en ingevlochten lijkt hij 100% Gelders. zeg nou zelf:

Afbeelding
_O-
Afbeelding

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 16:46

Haha ja ben het helemaal met je eens.. zijn kapsel nu is echt super! past echt bij hem en zijn hals komt zo veel mooier uit :) Proefje ziet er netjes uit! Lijkt me een heerlijk paard om mee te werken :)

nog veel plezier met hem! hopelijk volgende keer wel dat ene puntje meer!

_Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 16:56

Ik vind zijn manen wel chique zo, zoiets apart zie ik eens wel graag ;), maar tis idd een kwestie van smaak :) je rijdt trouwens ook netjes, jammer van dat puntje, dat komt nog wel ;) alleen heb ik het gevoel dat je soms naar beneden kijkt en dat je been wat (klein beetje) afsteekt vb. bij het groeten? dacht ik en bij het afwenden in galop. Ik wil tips geven je niet afbreken he ;) En je hoofdstel :P Héél mooi, wie houdt er nu niet van die kleur bij zo'n leuke vos? :9

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 17:07

jenga_8 schreef:
Myfairytale schreef:

Voor je mening hoef je je niet te excuseren hoor;)

Ik scheer zijn manen nu al 6 jaar, en vind het nog steeds het beste passen bij zijn karakter. Ik heb het 2 jaar geleden weer geprobeerd de manen te laten groeien, maar toen de manen een beetje begonnen te hangen vond ik Shof er meteen wat saaier en duffer uit zien. Met gewone manen valt hij een beetje weg tussen de "gewone" vossen(wat veel mensen al niet mooi vinden) en ingevlochten lijkt hij 100% Gelders. zeg nou zelf:

http://i38.photobucket.com/albums/e144/ ... jd2003.jpg
_O-
http://i38.photobucket.com/albums/e144/ ... CT0045.jpg

Ooo echt veel beter. Dan lijkt hij inderdaad nog Gelderser. Super...
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 14-04-11 10:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: foto's uit quote in links geplaatst, geen foto's quoten

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 09:13

erg stoer dier! je kan zien dat hij zijn best voor je wil doen :)

Je mag je teugels nog iets korter nemen en je handen wat netter plaatsen; netjes naast elkaar voor het zadel. ze staan nu wat breed en vrij ver naar jou toe.
Verder mag het er voor het Z1 inderdaad allemaal net wat vloeiender en makkelijker uit zien, maar voor een combinatie die dit niet vaak doet vind ik het toch heel netjes!

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-11 10:33

bedankt Liselot! Ik ben idd geneigd om met te lange teugels te rijden. Ik ga eraan werken! 't is ook nog wat onwennig met de stangteugel erbij.

Surprise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 10:41

Stoer dier om mee te dressuuren zeg! Ziet er echt leuk uit!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 11:35

Ziet er fijn uit Merel
en die punten die komen wel :D let maar op!

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 11:42

Leuk paard! En een mooi hoofdstel! Die manen.. Sjah, dat is persoonlijk denk ik. Ik vind't wel tof, m'n pony had het vroeger ook, vond het wel stoer :p

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 11:43

Wat grappig die diverse meningen over die manen van dat prachtige schoffiepaard: mijn 1e indruk toen ik deze foto's opende was dat ik die manen juist meteen super aansprekend vond, het staat hem heel stoer en het maakt het eens wat anders dan al die strak gevlochten manen die de meeste paarden op dit niveau van de dressuur hebben. En als 2e lijkt het me heerlijk voor het paard om niet steeds geplukt en gevlochten hoeven te worden :-)
Mijn complimenten dus voor hoe netjes je paard er uit ziet ! Wat betreft het rijden daar heb ik helaas geen verstand van dus daar kan ik verder niets over zeggen.