M'n topper Jits op de Veluwe!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 20:53

:j dat weet ik.
Maar jij heb het over de hei vlak achter Stal Mansour.
En das toch wel heel ver rijden vanuit Garderen ;)

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 20:53

Onwijs leuke foto's Gina! Jits is echt een lekker dinggg! <3

xjesssicaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 20:55

Silence schreef:
:j dat weet ik.
Maar jij heb het over de hei vlak achter Stal Mansour.
En das toch wel heel ver rijden vanuit Garderen ;)

ze zei dat ze een heel weekend op de veluwe was. dan kan het ook zijn dat ze haar paard misschien bij iemand heeft gestald.
maar ik kan het ook fout hebben hooor. dat het gewoon heel erg op elkaar lijkt. want k heb daar ook heel vaak gereeden.

fionaa

Re: M'n topper Jits op de Veluwe!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:13

Gina wat een mooie plaatjes!
En wat zijn jullie een leuk stel! Jits is zo'n een leukerd! Die van je vriendin is ook erg leuk!

Lijkt mij ook wel wat zo lekker rondhobbelen :)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 06:45

ITP---> RIJ-ITP

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 06:54

Leuke foto's hoor!
En op de veluwe is het heerlijk rijden, m'n vriend en ik zijn er vorig jaar geweest, in Epe, met onze paardjes, bij camping Livonia ;)
En nog wilde zwijnen tegengekomen?
Meende je echt dat je te horen kreeg dat je lawaai moest maken als je wilde zwijnen tegen zou komen?
Whahah, m'n vriend en ik waren juist doodstil als we wilde zwijnen tegenkwamen in het bos,maar toch hoorden ze ons, en renden ze weg.
En de paarden hadden eerder door dan ons dat er ergens wilde zwijnen in de buurt waren, vooral 't paard van mijn vriend die merkte het het snelst op, die begon dan te snuiven :D

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 08:47

wat een leuke foto's zeg en heides zijn inderdaad echt heel erg mooi!
Het ziet er uit al een gezellig geslaagd weekend :j ik begrijp dat je ergens op een stal overnacht hebt, toch?

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 08:47

En kon je je paardjes gewoon op de camping stallen Durante, of op een manege in de buurt ofzo?? Het lijkt me zo gaaf he, ik ben gek op de veluwe, alle vakanties uit mijn kindstijd doorgebracht in Beekbergen, maar te paard ben ik nog nooit door de bossen daar geweest :+

Buffelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 08:48

Wow wat gaaf!

Dat wil ik ook wel!
Ziet er super uit zo, fijn dat je poown zo goed luisterde!

_melissaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 11:42

Echt gaaf Gina!! :D
Toppertjes <3

Gina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-11 14:55

Bedankt voor de reacties! :)

@ Silence, jij ook alvast veel plezier op de Veluwe, maar dat gaat vast lukken :D
@ Durante, er werd ons verteld dat we moesten gaan zingen en we zijn ze ook tegen gekomen, op geen afstandje gelukkig. Dus we zijn een paar keer zingend door het bos gegaan en toen ze ons hoorden schrokken ze gelukkig en rende weg. Helemaal als ze jonkies hebben schijnen ze gevaarlijk te zijn en vallen ze je sneller aan.

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 16:25

Super leuke foto's! <3
Top combintie zijn jullie! :+:

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 16:47

Gina schreef:
Helemaal als ze jonkies hebben schijnen ze gevaarlijk te zijn en vallen ze je sneller aan.

Als jij op je paard zit ruikt het wild je niet en heb je meer kans om wat te zien dan te voet.
Zwijnen vallen niet zomaar aan hoor :D Je moet er alleen niet achteraan gaan, want zwijnen zijn geen vluchtdieren.
Wel op de paden blijven de volgende keer hè. De boswachter in Garderen waarschuwt niet, maar schrijft direct.

stijntilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 17:28

Ziet eruit alsof jullie heerlijk hebben genoten. Denk er alleen wel om,, dat de heide zo mooi is, omdat die niet vernield word.. daar mag je dus ook absoluut niet rijden.. Is ook wel zo leuk voor de volgende mensen dier er komen en nog wat te zien hebben ;)

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 18:42

Wat een ontzettend leuke haflinger heb je! <3 Geweldig leuk koppie zit er op.
Mooie omgeving ook, het ziet er uit alsof jullie een heerlijke rit hebben gehad!

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 06:57

rocymax schreef:
En kon je je paardjes gewoon op de camping stallen Durante, of op een manege in de buurt ofzo?? Het lijkt me zo gaaf he, ik ben gek op de veluwe, alle vakanties uit mijn kindstijd doorgebracht in Beekbergen, maar te paard ben ik nog nooit door de bossen daar geweest :+

De eigenaren van de camping hebben ook 1 vakantiehuisje, en voor het huisje hebben ze een groot stuk weiland waar wij onze paardjes in konden zetten.
Zelf hebben ze ook 2 paarden, die ernaast lopen. Gaf me wel een veilig gevoel, want als onze paardjes een dag rust kregen, en wijzelf op de fiets weggingen, hielden de eigenaren wel een oogje in het zeil, en ze hebben verstand van paarden,dat stelde me wel gerust ;)
Dit is hun site; http://www.campinglivonia.nl/

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 06:59

Albert schreef:
Gina schreef:
Helemaal als ze jonkies hebben schijnen ze gevaarlijk te zijn en vallen ze je sneller aan.

Als jij op je paard zit ruikt het wild je niet en heb je meer kans om wat te zien dan te voet.
Zwijnen vallen niet zomaar aan hoor :D Je moet er alleen niet achteraan gaan, want zwijnen zijn geen vluchtdieren.
Wel op de paden blijven de volgende keer hè. De boswachter in Garderen waarschuwt niet, maar schrijft direct.

Wij hebben nog een boete gehad, reden dus op een pad waar we niet mochten komen,kwamen we later pas achter :+

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 10:41

Dankje Durante, voor je linkje, ik ga straks eens even rustig op mijn gemak bekijken :j

Gina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-11 16:26

Over de paden, we zijn eigenlijk alleen voor de foto's de heide in gegaan. Veder hebben we er niet ingereden en zijn we gewoon op de ruiterpaden gebleven. :)

Wij verbleven bij een vrouw en een man die een huis hadden bij hun eigen huis en dat verhuurde ze af en toe, ze hadden zelf ook 4 paarden. Was echt super geregeld, huisje was mooi, paarden mochten op stal, in de paddock of op het land. Zal zo even een linkje zoeken. :)

Edit; hier het linkje http://www.veluwevakantie.info/

spiritxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 16:37

Haha, dit is mijn achtertuin! Ik dacht het al te herkennen, die hei is 1 minuut van ons huis. En het bos ook.

Ziet er leuk uit verder!

Gina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-11 16:38

spiritxxx schreef:
Haha, dit is mijn achtertuin! Ik dacht het al te herkennen, die hei is 1 minuut van ons huis. En het bos ook.

Ziet er leuk uit verder!

Wat gaaf zeg! Jaloers hoor haha
Rij je vaak in het bos?

spiritxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 16:41

Ja we gaan bijna elke dag het bos in. Wij wonen er ook pas kort, vroeger konden we alleen over asfaltweggetjes.
Maar het is echt heel handig om een bos naast de deur te hebben! :j

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 16:58

ziet er leuk uit, maare idd stal mansour in arnhem, jij in garderen? mooi stuk gereden als je daar bent heen gegaan.
ff tipje voor de volgende x, wees blij dat je geen boswachter bent tegen gekomen, door de hei rijden kost je 70 euro per paard....

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 17:27

Gina heb je linkje ook even bekeken en het ziet er echt heel erg gaaf uit hoor :j Wat leuk dat je dan zo je paard mee kan nemen :)
Hunter87 even het hele topicje lezen, TS heeft al aangegeven naar aanleiding van tips dat ze niet van de paden zijn afgeweken, alleen om even fotos te maken ;)

Carlijnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 19:52

super leuke foto's gina :D!