Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ach, wbt de punten; volgende keer beter! Ik had van 't weekend ook mijn Z2 debuut met mijn A'tje. 

smeetjoew schreef:Je bent een mooie combinatie met die zwarte! Grappig om je dan ook te zien op de Haflinger, ziet er heel anders uit.Ach, wbt de punten; volgende keer beter! Ik had van 't weekend ook mijn Z2 debuut met mijn A'tje.
Wbt de klasse van de haflinger: je mag nu toch je haflinger gewoon in het Z2 starten? Want had 'ie al een wp in de Z2?
prachtig! Wat een knap paard! En ik vind je oogmakeup in combinatie met ventje eigenlijk ook best mooi! Beetje een mysterieuse dans! En je haffie vind ik ook prachtig! Oogt anders maar zeker niet minder knap!
wel had ik als ik jou was na het afgroeten even langs de jury gegaan om te vragen of dat lachen nou nodig was... :/ en of ze niet gewoon proffecioneel kunnen blijven en zijn in hun werk. En daarna idd ene oor in andere uit maar er wat van zeggen zou ik zeker...

tahnee1987 schreef:Ja waar lachte ze anders om! Toen ik ging groeten lagen ze helemaal dubbel....
En mooie knotjes 
Bellona_K schreef:tahnee1987 schreef:De haf deed het super maar de jury was niet zo enthousiast over haar en lachte mij uit bij binnenkomst
Ga je hier nog wat mee doen? Klacht indienen bij de KNHS oid? Vind dit echt niet kunnen, belachelijke idioot die jury!
, maar ze kunnen t best die kleine hafjes tussen de grote paarden!
)