Verraad eens je geheim dat ze zo glimmen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

de palomino is echt het stevige kleine brokje haha
alleen Mabrouk hebben we nogal mager gekocht, maar die is ook leuk opgeknapt in een jaar tijd
hij ziet er inderdaad lekker uit he? 

en in NL was mij dit ook niet gelukt bij elkaar te krijgen denk ik hoor 
en leuk, een reisje binnenkort dus 

hij heeft trouwens ook nog een heel schattig minisnebje
komt hier ook wel eens voorbij gelopen. Het valt hier inderdaad best mee op Djerba qua paarden, tsja er zijn ook wel veel ranches waar het er een stuk minder aan toe gaat, maar vooral de jongens die maar een, twee of drie paarden hebben zorgen er echt wel goed voor, en bouwen er ook echt een band mee op. Wat je zegt, trucjes zoals liggen of steigeren op commando vinden ze allemaal prachtig
mooie foto trouwens, geeft ook wel heel goed de sfeer weer van hier! Het is natuurlijk wel een heel andere cultuur, maar met enig aanpassingsvermogen en je concentreren op de positieve punten (zoals al die knappe paarden
) gaat dat heel goed
en dank je!
stay in contact!

er zit een berg werk in, zowel fysiek als zelf omschakelen maar dan is het ook wel de moeite waard 
we zijn bezig nu met de procedure voor de papieren, eventueel lijkt het me ook wel interessant om te fokken haha maar hier zijn er verder weinig merries op het eiland.. Misschien dat we daar zelf dan wel achteraan gaan 

haha. Momenteel ben ik zwanger dus rijd ik even helemaal niet
daarbij is van dit hele stel enkel Flavio bereden, en dan hebben we nog een arabier (het paard van mijn man) waar hij wel op rijd. Maar Flavio heeft dus ook even vakantie nu, hoewel ik wel een vriendin heb die hem af en toe komt rijden
Kalife is nu bijna 5 maar is nog niet in conditie om bereden te worden dus hij mag voorlopig eerst even gewoon aankomen
de andere drie zijn nog jong, dus daar doen we het nog even rustig aan mee.
hoe gaat het nu met jouw arabiertje?