golddigger08 schreef:Leuk dier! Leuk om te zien hoe een ander het doet met 5 weekjes onder het zadel.. Doe je m nog het land op? Of ga je m doorrijde deze zomer? Is die uit 2007 of 2008? ik heb het ook wel hoor dat ik meer om me. Paard let dan op mijn houding..
Ik vind wel dat je beugels een gaatje langer kunnen..
Dit is een Dtje, dus uit 2008. We rijden nog eventje door tot alles goed bevestigd is en dan gaat ze de wei weer op voor een tijdje. Dit was het zadel van de inrijder, ik heb er zelf nu een dressuurzadel op liggen.
Sue_ schreef:Cobie wat is ze leuk zeg!!!!
Jammer van de maat maar het is verder een knappe dame!
Hoe ging het rijden thuis??
Gisteren voor het eerst thuis gereden, ze vond het vooral spannend dat ze alleen in een nieuwe binnenbak was dus ging ze veel hinneken, qua rijden was ze erg braaf. Het zal nog wel even duren voordat ze ontspannen haar rondjes loopt op deze nieuwe locatie. Gistermiddag toen we weer op stal waren om de deken op te leggen was ze gewoon moe van alle indrukken dat ze heerlijk lag en niet meer van plan was om op te staan (maar dat kan ook komen omdat ik met haar aan het kroelen/knuffelen was
).
Ik ben erg blij je tip om naar deze persoon te gaan Sue, hij heeft haar netjes aangereden en geeft eerlijk zijn mening.
Voor de rest iedereen van harte bedankt voor alle complimenten.
Sannie, haar moeder is inderdaad ook niet groot. Dat is uiteindelijjk ook de reden dat we haar verkocht hebben omdat ze met mijn lange benen (en mijn man) niet echt een mooie combi was.
Darlina heeft iig al meer body dan haar moeder.